Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و عربستان برای برای تعیین درصد حضور تماشاگران در دیدار الهلال و پرسپولیس مذاکره می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، نبیل بحران سخنگوی AFC اعلام کرد این نهاد منتظر پیشنهاد فدراسیون فوتبال عربستان برای تعیین درصد حضور تماشاگران در دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله تیم النصر به مصاف الوحده امارات می‌رود و الهلال دیگر تیم شهر جده از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

عربستان پیش از این به طور استثنایی میزان حضور تماشاگران در دیدارهای تیم ملی فوتبال این کشور برابر تیم‌های ملی ژاپن و چین در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه ملک عبدالله جده را به 100 درصد افزایش داده بود.

نبیل بحران در این مورد گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا و عربستان در حال مذاکره هستند و هنوز درصد خاصی برای حضور تماشاگران در دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین نشده است. هماهنگی طرفین در حال انجام است و در روزهای آینده به صورت رسمی این درصد اعلام خواهد شد.

سخنگوی AFC درباره ساعت برگزاری دیدارها نیز اظهار داشت: ما هیچ اعتراضی از سوی چهار تیم این مرحله درباره زمانبندی بازی‌ها دریافت نکردیم. بنابراین زمان برگزاری بازی‌ها به صورت رسمی تعیین شده و هیچ توجیهی برای تغییر یک یا دو مسابقه مرحله یک  چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان وجود ندارد.

در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس از ساعت 21:30 روز شنبه 24 مهر به‌وقت ایران، در ورزشگاه امیر فیصل‌بن فهد شهر ریاض به مصاف الهلال خواهد رفت.

نیمکت لرزان ژاردیم و تأمین هزینه فسخ قرارداد/ کیکه ستین، گزینه هدایت الهلال شد

 

 

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان حضور تماشاگران لیگ قهرمانان چهارم نهایی مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد