Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@18:19:58 GMT

بازگشت «خندوانه» و «دورهمی» به تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۶۹۹۷

با پایان ایام عزاداری و اطمینان از سلامت عوامل «دورهمی» و «خندوانه»، این دو برنامه به آنتن شبکه نسیم باز می گردند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «دورهمی» در ادامه فصل قبل و با حضور علاقه مندان به شرکت در چالش این برنامه آغاز می شود و داوطلبان شرکت در این مجموعه با گذر از مراحل راستی آزمایی، جهت رقابت به این دورهمی  وارد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خندوانه» نیز با آمادگی و کسب سلامتی عوامل و دست اندرکاران پس از ابتلا به کرونا، خود را برای حضور مجدد در شبکه نسیم آماده می‌کند.

شروع «خندوانه» با یادی از درگذشتگان و هنرمندان فقیدی که مهمان این برنامه بودند ، از جمله زنده یاد فتحعلی اویسی، حمیدرضا صدر، پرویز پورحسینی، حسین عرفانی و ... همراه خواهد بود.

بر این اساس، دو برنامه «خندوانه» و «دورهمی» ساعت ۲۳ و طبق روال گذشته پخش می شوند.

فصل سوم مسابقه «دست فرمون» با تغییراتی نسبت به دو فصل گذشته به ویژه در نحوه برگزاری مسابقات شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ و حواشی و بخش های ضبط برنامه و مسابقه در بسته مثبت «دست فرمون» جمعه ها ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

سری پنجم «چهل تیکه» هم که در حال تولید است به زودی از شبکه نسیم برای پخش می شود.

سریال رئال ـ عروسکی «شبکه کوچک» در ژانر کمدی، موزیکال و فانتزی است که از ابتدای شهریور ماه پخش شد و همچنان از شنبه تا سه شنبه پخش می شود.

«ایستگاه» با خاستگاه اجتماعی و منطبق با اهداف این شبکه، چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۰ به  نمایش درمی آید. این مجموعه با مرور پرونده های واقعی که در اثر بروز خشم منجر به نزاع و درگیری شده در فضای ترکیبی نمایشی و تاکشو روایت می‌شود.

«مامور ویژه» که با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا تولید شده، چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

مسابقه «تهمتن» با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم، به زودی روی آنتن شبکه نسیم می رود. این مسابقه با حضور ۲۵۶ ورزشکار در چهار گروه در حال تولید است که با پراکندگی قومی و جغرافیایی از سراسر کشور به رقابت می پردازند.

«ویتامین خ» با ساختاری جدید شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ و «نسیم آوا» در ادامه با تغییراتی از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ روی آنتن می رود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: «برمودا» در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسؤولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه «برمودا»، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را از جمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون «برمودا»، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه گفت: باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و به‌جا استفاده کرد و «برمودا» را که روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

کد خبر 6098557 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش