Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من و بهروز عطایی امروز به قدری با هم تعامل داریم که اگر با یکدیگر صحبت هم نکنیم نظرات همدیگر را می‌دانیم و به خوبی یک دیگر را درک می‌کنیم.

علیرضا طلوع‌کیان در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ به هدایت بهروز عطایی و کادری کاملا ایرانی اظهار داشت: این دوره از مسابقات بسیار سطح بالایی داشت همانطور که می‌دانید استرالیا به تیم لیگ ملت‌های خود ادگار و استاپلس را هم اضافه کرده بود! قطر بسیار آماده و منسجم و تمرین کرده با تمامی نفرات خود که چند ملیتی هستند با مربی آرژانتینی‌اش حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین با بهترین ترکیب چندسال اخیر خود شرکت کرده بود، حضور زانگ در چین بسیار موثر بود و تیمی مثل چین تایپه که مقام چهارمی را کسب کرد چندین سال کنار هم بازی می‌کنند و توان تیمی بالایی دارند در خصوص ژاپن هم که ۹ بازیکن المپیک را داشت در حالی که تیم ایران فقط ۵ بازیکن المپیک را داشت! به نظرم ژاپن میزبانی نمی‌گیرد که تیم دیگری قهرمان شود و قطعا بهترین ترکیب خود را با کاپیتانی ایشیکاوا در این مسابقات تست کرد. تنها تیمی که با تمام توان شرکت نکرد کره بود.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا تیم ایران ۱۹ بار حضور داشته که ۳ قهرمانی با ولاسکو و کولاکویچ کسب کرده است. ضمن اینکه دوبار آن میزبان بودیم! ارزش این قهرمانی در آسیا با کادر تمام ایرانی و تنها یک ست باخته بسیار بالاست. مربیان ایرانی نشان دادند می‌توانند و نیاز به اعتماد مدیران دارند. امیدوارم مردم از این قهرمانی خوشحال شده باشند از همین امروز باید برنامه‌ریزی برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس صورت بگیرد و والیبال نیازمند برنامه جامع و حمایت اسپانسر‌ها و دولت و وزارت ورزش و کمیته المپیک است. کاش همه ارگان‌ها نسبت به موفقیت‌های والیبال نگاه راهبردی داشتند.

این مربی جوان در ادامه گفت: در تیم ایران کادر فنی سطح بالا، بادانش، حرفه‌ای و متخصصی کار می‌کنند. برای مثال حضور فرد باتجربه و متخصصی، همچون مصطفی کارخانه با ویترینی از افتخارات، قوت قلبی برای کل کادر فنی تیم ملی بود.

طلوع‌کیان در واکنش به سوالی در مورد دلیل همکاری‌اش با بهروز عطایی در طی سالیان اخیر و از زمان حضور در باشگاه کاله، خاطرنشان کرد: بهروز عطایی از فهیم‌ترین و علمی‌ترین مربیان والیبال است و به نظرم رهبر خوبی برای تیم ایران است. سرمربی باید مدیریت خوبی داشته باشد و اشراف کامل به ارکان مربیگری داشته باشد. من از سال ۲۰۱۱ با عطایی همکاری داشته‌ام و تبادل فکری و فنی نزدیکی با همدیگر داریم. این تکامل به شکلی صورت گرفته که امروز با یکدیگر صحبت هم نکنیم نظرات همدیگر را می‌دانیم و به خوبی یکدیگر را درک می‌کنیم. امیدوارم این هماهنگی، هم‌فکری و تعامل باعث پیشرفت فنی والیبال کشور شود. از عطایی هم تشکر می‌کنم که همیشه به من اعتماد دارد.

وی درخصوص کسب عنوان نهمی تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان باوجود قهرمانی در دوره گذشته، اظهار کرد: به هیچ عنوان از مقام نهمی غافلگیر نشدم، زیرا بعد از ۵ دوره حضور در مسابقات جهانی جوانان خوب می‌دانم عوامل موفقیت در این رده چیست. در این رده مقام‌های اول، سوم، پنجم، هفتم و نهم جهان را با تیم ایران در سال‌های مختلف تجربه کرده‌ام. در سطح پایه انتقال بازیکن به تیم بزرگسالان بسیار مهم است و نگاه نتیجه گرایانه به نفع والیبال ایران نیست.

طلوع‌کیان در پایان گفت: از مهمترین عوامل عدم موفقیت تیم جوانان می‌توان به لغو مسابقات جوانان آسیا اشاره کرد، زیرا این مسابقات تجربه خوبی برای میدان دیدن بازیکن تازه وارد به تیم جوانان است که متاسفانه کنفدراسیون والیبال آسیا به دلیل بیماری کرونا این مسابقات را لغو کرد، ولی قاره‌هایی مثل آفریقا، اروپا و… این بازی‌ها را برگزار کردند. مورد بعدی نداشتن بازی‌های تدارکاتی و عدم شرکت در تورنومنت‌های خارجی بود. در آخر هم باید تاکید کنم که عدم آمادگی صد در صدی بردیا سعادت با توجه به مصدومیت و دیراضافه شدنش که از مهره کلیدی تیم جوانان بود، روی عملکرد این تیم تاثیر منفی گذاشت.

بیشتر بخوانید: مومنی‌مقدم: زمان به عقب برگردد عطایی هدایت ۲ تیم ملی را قبول نمی‌کند/ نتیجه‌گیری در رده جوانان به نتایج دوره‌های قبل تیم نوجوانان بستگی دارد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال علیرضا طلوع کیان بهروز عطایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال علیرضا طلوع کیان بهروز عطایی بهروز عطایی طلوع کیان تیم ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی

به گزارش "ورزش سه"، فردین معصومی، کشتی‌گیر مازندرانی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی، در حاشیه مراسم واگذری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابتدا درباره تماشای کشتی در ماه‌های اخیر گفت: بله کشتی را که همیشه دنبال می‌کنم بخصوص که حالا امیررضا (اشاره به پسرش که کنارش ایستاده) در مسابقات حضور دارد.

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را هم دنبال می‌کند و فکر می‌کند کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: اینکه پرسیدن ندارد، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

معصومی درباره رفتن گل‌محمدی و حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم محبوبش گفت: به هر حال این حاصل زحمت آقا یحیی بوده و هنوز نمی‌شود به مربی جدید نمره‌ای داد و بگوییم ایشان کار کرده اما به هر حال هر کسی برای پرسپولیس بزرگ زحمت بکشد هوادار دوستش دارد و ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم.
این کشتی‌گیر سابق درباره اینکه با توجه به استقلالی بودن پسرش مشکلی بین آنها ایجاد نمی‌شود، گفت: نه ،به هر حال هر کسی آزاد است یک رنگ و یک تیم را دوست داشته باشد. ما هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. آنها همیشه دوم می‌شوند و آن پایین‌ها هستند و تنور لیگ را داغ کرده‌اند.

در ادامه علیرضا، فرزند کشتی‌گیر معصومی، درباره کری‌خوانی‌های پدرش گفت: من و بابا خیلی در این حال و هواها نیستیم. فقط مهم این است که الان کدام تیم در رتبه اول است و در صدر جدول قرار دارد تا ببینیم آخر فصل چه پیش می‌آید.

اینجا بود که دوباره فردین معصومی  در بین کلام پسرش گفت: البته الان جام نمی‌دهند و جام را آخر فصل می‌دهند.

سپس امیررضا معصومی گفت: امیدوارم همین روند صدرنشینی برای استقلال ادامه داشته باشد.

او درباره شرایط خودش هم گفت: من بعد از مسابقات جام بین المللی  جام یاشاردوغو به تیم جوانان اضافه شدم و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم در رده جوانان کمک کنم. فکر کنم حدود دو ماه دیگر مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود و بعد از مسابقات المپیک پاریس هم رقابت‌های قهرمانی جهان را داریم. امیدوارم تیم کشتی ما در مسابقات المپیک پاریس و جوانان ما در جهانی بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

او درباره مسابقات انتخاباتی آمریکا که اتفاقات بزرگی در آن رخ داد و کشتی‌گیران به‌نامی حذف شدند و به المپیک نخواهند رفت، گفت: بله، همیشه در سال المپیک یک پوست‌اندازی می‌شود در تیم‌های کشتی دنیا که آمریکا هم از این قضیه مستثنی نبود. ما هم تغییر سرمربی تیم ملی کشتی و آمدن آقای محسن کاوه را به فال نیک می‌گیریم و همان‌طور که در مسابقات آسیایی درخشیدند امیدوارم در المپیک هم بدرخشند. همان‌طور که می‌دانید کشتی همیشه جورکش کاروان ورزشی ایران بوده و امیدوارم در المپیک هم این را به همه ثابت کند.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی