Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های امنیتی هند به بهانه برخی حوادث مشکوک در کشمیر و ادعای هدف قرار گرفتن اقلیت‌های مذهبی، ۳۰۰ نفر از ساکنان این منطقه مسلمان‌نشین را بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دو مقام پلیس هند روز شنبه خبر دادند نیرو‌های امنیتی در منطقه کشمیر بیش از ۳۰۰ نفر را بازداشت کرده اند.

بهانه نیرو‌های امنیتی هندی برای تنش‌زایی جدید در کشمیر، برخی حوادث مشکوک طی هفته اخیر شامل کشته‌شدن سه هندو و یک سیک در منطقه مسلمان‌نشین کشمیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس هند نیز با بهره‌برداری از این بهانه و ادعای اینکه اقلیت‌های مذهبی در کشمیر هدف قرار گرفته‌اند، به این منطقه یورش آورده و با سرکوب ساکنان، حداقل سیصد نفر را بازداشت کردند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، یک پلیس هند که خواست نامش فاش نشود، با ادعای اینکه طی سال جاری ۲۸ نفر از اقلیت‌های مذهبی در کشمیر کشته شده‌اند، گفت: «طی دو روز گذشته نیز بیش از ۳۰۰ نفر برای بازجویی در سراسر کشمیر بازداشت شده‌اند».

وی همچنین افزود، افراد بازداشت‌شده شامل اعضای سازمان «جماعت اسلامی» و حزب «کنفرانس حریت» می‌شود.

به نوشته رویترز، پلیس هند مدعی است گروه‌های مسلحی کوچکی که تحت حمایت پاکستان هستند، شهروندان عالی و سیاسیون را در کشمیر هدف قرار می‌دهند.

این در حالی است که دولت پاکستان هرگونه کمک به گروه‌های مسلح در کشمیر را رد کرده و می‌گوید تنها از مردم کشمیر حمایت معنوی و دیپلماتیک می‌کند.

چندی پیش، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان گفته بود: «امیدوارم روزی فرا برسد که مردم کشمیر، پاکستان را به جای هند انتخاب کنند و ما به آن‌ها این حق را خواهیم داد که یا مستقل بمانند یا بخشی از پاکستان شوند».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تنش در کشمیر پلیس هند بازداشت پلیس هند ۳۰۰ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی‌های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌نمایند و متواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده و موفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

وی در ادامه توضیح داد : در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

کد خبر 848358 منبع: تسنیم برچسب‌ها منطقه ۱ پلیس راهور - شهر خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو