Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی با صدور پیامی هفته ناجا را تبریک گفت.  

متن پیام به شرح ذیل است...

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مهرماه آغاز هفته‌ی ناجا بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از  دلاوری‌های سبزجامگان و مرزبانان غیور نیروی انتظامی که این روز‌ها در حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و در مقابله با اشرارشب و روز نمی‌شناسند تا نظم و امنیت پایدار درمرزهاو ایران اسلامی برقرار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان فشانی‌های فرماندهان، کارکنان و سربازان  و مرزبانان غیوروجان برکف نیروی انتظامی استان شهید پرور کردستان که در  حفظ و حراست از مرزها و برقراری امنیت، آسایش و آرامش مردم مجاهدانه تلاش می‌کنند ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس  استان کردستان

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان پیام تبریک فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزایی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران طرح نور را موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن آندُلس‌سازی را دنبال می‌کند، طرح نور موجب تذکر جدی به افرادی می‌شود که حریم‌ها و ارزش‌های انسانی و دینی را زیر پا گذاشته‌اند؛ بنابراین عموم مردم مؤمن و جامعه روحانیت و حزب‌اللهی کرمانشاه سپاسگزار و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی افزود: به همراه معاون فرهنگی و مدیر حراست تبلیغات اسلامی استان در راستای تقدیر از پلیس برای اجرای طرح نور در محل فرماندهی انتظامی استان حضور یافتیم و از سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمعی از مؤمنین و مؤمنان به همراه مدیران اداره‌کل تبلیغات استان با حضور در معابر از مجریان طرح نور عفاف و حجاب فراجا در استان با اهدای شاخه‌های گل تقدیر کردند.

کد خبر 749755

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده