Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@22:12:52 GMT

ملاقات رئیس پلیس پایتخت با شهروندان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۷۴۵۴

ملاقات رئیس پلیس پایتخت با شهروندان

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت امروز یکشنبه پاسخگوی سئوالات و بررسی مشکلات مردم خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز یکشنبه هجدهم مهرماه و همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی، رئیس پلیس تهران به همراه فرماندهان و مسئولان پلیس پایتخت با شهروندان در سامانه ۱۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در دفتر نظارت همگانی به آدرس پل کالج ملاقات کرده و پاسخگوی سئوالات و بررسی مشکلات آن‌ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روز‌های ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهر پلیس ایران تهران عنوان پلیس مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت

 به گزارش تابناک، چهارشنبه 12 اردیبهشت امسال مرد دامداری در تماس با پلیس گفت:  لحظاتی قبل در حال تزریق واکسن به دام‌هایم بودم که ناگهان مسعود یکی از اهالی روستایمان را دیدم که با دایی و خاله اش دعوا می کرد. مسعود سنگی برداشت و ضربه‌ای به سر دایی‌اش زد.

بعد هم با چوبه ضربه‌ای به پای خاله‌اش زده و زمانی که زن جوان روی زمین افتاد با سنگ به سر او نیز کوبید و متواری شد.

با تماس مرد دامدار، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی قیامدشت شده و با جسد خواهر و برادر جوان مواجه شدند. بررسی های اولیه نشان  می داد که قاتل با دایی و خاله اش بر سر تقسیم ارثیه میلیاردی خانوادگی اختلاف داشته و آنها را با سنگ به قتل رسانده است.

تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان جنایی موفق شدند متهم  را دستگیر کنند.

وی که وضعیت روحی مناسبی نداشت در تحقیقات مدعی شد به خاطر اختلاف بر سر ارثیه خانوادگی مرتکب قتل‌ها شده است. وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • نگاهی به پدیدهٔ جدید اجتماعی: بِلایند دِیت یا ملاقات کور/ میل سوزان به تجمل خواهی بیمارگونه
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • شهر و حیات مدنی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند