Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:16:59 GMT

مرکز استانی که بالابر آتش‌نشانی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۷۴۸۶

مرکز استانی که بالابر آتش‌نشانی ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: نردبان بالابر پنوماتیک جهت امداد رسانی به ساختمان های مرتفع نداریم.

"هاشم یوسفی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: طی۶ ماهه نخست امسال ۶۵۰ ماموریت از سوی نیروهای آتش نشان در این شهر انجام شده است.

وی اظهار کرد: مهمترین ماموریت های آتش نشانی یاسوج جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی در پی آتش سوزی تانکر آمونیاک و نفت کش حامل بنزین در محدوده پلیس راه یاسوج- اصفهان و روستای چنارستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: طی این مدت بیشترین ماموریت‌های آتش‌نشانی یا سوز در تیر ماه با ۱۳۰ مورد بوده است.

یوسفی تصریح کرد: بیشترین ماموریت های انجام شده از سوی آتش نشانی یاسوج محبوس شدن در آسانسور، محبوس شدن در اماکن و آتش سوزی ضایعات بوده اند.

وی با اشاره به مهمترین مشکل و نیاز آتش نشانی شهر یاسوج ادامه داد: نردبان بالابر پنوماتیک جهت امداد رسانی به ساختمان های مرتفع نداریم و نیاز جدی و مبرم آتش نشانی این شهر است.

۶۰ درصد تماس ها واقعی نیستند

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج عنوان کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهری نیاز به تجهیزات و امکانات بروز آتش نشانی داریم.

یوسفی تاکید کرد: ۶۰ درصد تماس های آتش نشانی یاسوج خلاف واقع بوده و یا مربوط به دستگاه های خدمات رسان و قطعی برق هستند در حالی‌که هنگام قطعی برق گرفتار شدن مردم در آسانسورها را داریم که این مسئله باعث اختلال در امدادرسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: شهر یاسوج سه پایگاه آتش نشانی فعال دارد و یک پایگاه نیز در مرکز شهر در حال ساخت است و در صورت الحاق به حومه به شهر یاسوج پایگاه دیگر آتش نشانی نیاز داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آتش نشاني آتش نشانی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • همایشی از جنس سلامت در یاسوج
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • مرگ خاموش جوان بروجنی