Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@20:45:57 GMT

سرمربی جدید تیم القطر انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۷۵۰۷

یوسف سفری مراکشی به عنوان سرمربی جدید تیم القطر در لیگ این کشور انتخاب شد

بازیکن سابق نوریچ و ساوتهمپتون، سرمربی جدید القطر شد.

به گزارش طرفداری، یوسف سفری هافبک سابق تیم ملی مراکش و باشگاه القطر به عنوان نخستین مربی جانشین در فصل جدید رقابت‌های لیگ ستارگان قطر پس از برکناری زی ریکاردو سرمربی برزیلی سابق این باشگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفری سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال انگلیس و نوریچ و ساوتهمپتون را داشته و 77 بار پیراهن تیم ملی مراکش را بر تن کرده است.

مربی جدید یاران بشار رسن از سال 2015 به عنوان دستیار با چند باشگاه مراکشی همکاری داشته اما نخستین تجربه سرمربیگری را در لیگ ستارگان و با باشگاه قطر آغاز می‌کند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! آیا نماینده یونایتد، برای تماشای طارمی راهی پرتغال شده بود؟/ تحلیل روز جاسوس پرسپولیس روی نیمکت است؟ واکنش‌های توئیتری به درخشش محمدرضا گرایی: جعفروف داشت روی هوا دنبال گرایی می‌گشت جسی لینگارد و جیمز تارکوفسکی، اولین خریدهای عصر جدید نیوکاسل؟ ادعای مارکا؛ هالند مادرید را دوست دارد اما می خواهد بازیکن اول تیم باشد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...

محسن حاجی میرزایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آ. پ تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • راهنمای دیدنی‌های تایلند: نقاطی که در سفر به این کشور حتماً ببینید
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • سیر تکامل کادیلاک: سفری 122 ساله در دنیای تجملات و قدرت (فیلم)
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است