Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@20:26:51 GMT

تلاش برای عرضه لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۷۵۶۷

تلاش برای عرضه لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در متن بیانیه آمده است :

مردم شریف شهرستان شیراز و همکاران محترم صنف فروشندگان لوازم خانگی شهرستان شیراز همانطور که مستحضرید رهبرمعظم انقلاب ( مد ظله العالی ) در نامه‌ای به رئیس‌جمهور محترم اعلام فرمودند که طبق نامه‌ای که کارخانه‌های تولیدکننده لوازم خانگی به ایشان نوشته‌اند، واردات این محصولات باعث شکستن کمر تولیدکنندگان می‌شود و باید جلوی آن گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور محترم نیز به وزیران مرتبط  دستور داد ، واردات لوازم خانگی از دو شرکت کره جنوبی ممنوع شود.

استعمار نو در کالبدی زیبا در تلاش است تا جای استعمار قدیم را پر کند و امروز که صنعت لوازم خانگی در اوج تحریم و فشار توانست شکوه مقاومت و ایستادگی را رقم بزند، ما اعضای صنف فروشندگان لواز خانگی شهرستان شیراز با لبیک به ندای رهبر فرزانه و اجرای سیاست‌های دولت انقلابی سیزدهم آمادگی خود را برای عرضه کالاهای لوازم خانگی ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب اعلام می نماییم و از سوی دیگر انتظار داریم مدیران ارشد مرتبط ضمن پیشگیری از ایجاد هرگونه انحصار و رانت احتمالی ، اجازه ندهند مافیای واردات لوازم خانگی بخصوص دو برند بدعهد کره‌ای بار دیگر با واردات بی‌رویه که رهبری آن را صراحتاً ممنوع اعلام فرمودند، روح یاس و ناامیدی را به صنعتگران و اصناف به‌عنوان سربازان خط اول اقتصاد مقاومتی تزریق نمایند که می‌توانستند با ورود به بازارهای نامولد اقتصادی، سرمایه‌های خود را بدون دردسر صدها برابر کنند، اما با درک شرایط کشور، جان و مال خود را پای کار تولید و عرضه آوردند تا بتوانند از فشار تحریم بکاهند و بار دیگر برای تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی با مانع‌زدایی‌ها به ویژه در بخش عرضه لوازم خانگی ایرانی توسط اعضای محترم تحت پوشش این اتحادیه علیرغم تحریم های ظالمانه کشور بیش از گذشته در سطح عرضه و بازار تلاش کنند.

من الله التوفیق

علی شیرازی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی شیراز

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: لوازم خانگی برند کره ای رئیس جمهور تحریم شعار سال لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است