Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد جوادی، مدیرکل پست استان اردبیل با بیان اینکه جابجایی مرسولات پستی در این استان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ نیز ۳۰ درصد افزایش یافته بود، گفت: جابجایی مرسولات پستی در استان هر سال نسبت به سال ماقبل افزایش می یابد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون هر روز حتی در ایام تعطیل به طور متوسط ۱۲ هزار مرسوله پستی در استان جابجا می‌شود، بیان کرد: این در حالی است که پارسال هر روز به طور میانگین ۱۰ هزار مرسوله پستی در استان اردبیل جابجا می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی اظهار کرد: در ۶ ماهه پارسال در مجموع یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۵۰ مرسوله پستی در استان اردبیل جابجا شده بود که این رقم در مدت مشابه امسال به یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۹۰۰ مرسوله پستی افزایش یافته است.

او با بیان اینکه همکاران پستی به طور شبانه روز حتی در روز های تعطیل آماده ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع هستند، افزود: بدنبال شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های اداره کل پست استان نیز افزایش یافته تا خللی در روند ارائه خدمات به مردم پیش نیاید.

جوادی با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: کارکنان واحدهای مختلف اجرایی پست استان در راستای ارائه خدمات پستی به شهروندان ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نقش ارزنده‌ای را در دوران سخت مبارزه با کرونا ایفا می‌کنند. 

مدیرکل پست استان اردبیل با بیان اینکه در گذشته حجم غالب محمولات پستی پاکات و مرسولات کاغذی بود و با شیوع ویروس کرونا این وضعیت تغییر ماهیت داده و حجم و تعداد انبوه مرسولات پستی را بسته و امانت تشکیل می‌دهد، گفت: پست استان علاوه بر توزیع مرسولات اینترنتی با ارائه خدمات نیابتی توانسته حجم وسیعی از تردد های غیر ضروری را کاهش دهد و از خروج شهروندان از منزل جلوگیری کند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی مرسولات پستی ویروس کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی پستی در استان مرسولات پستی استان اردبیل ارائه خدمات مرسوله پستی پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد