Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد قندوز افغانستان این مصیبت دردناک را به عموم مردم مقاوم و مظلوم افغانستان به‌ویژه علمای مجاهد و شریف تسلیت گفت و اعلام کرد: این مصیبت هولناک برای هر انسانی غم‌انگیز و حزن‌آور است و باید با محکومیت گسترده جهانی همراه شده و بانیان آن به اشد مجازات برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد قندوز افغانستان بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در اولین روز از ماه ربیع‌الاول ماه میلاد رحمة للعالمین حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله) انفجار انتحاری در مسجد شیعیان قندوز که منجر به شهادت نمازگزاران و مجروحیت جمع کثیری از مردم شریف افغانستان شد دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد. کسانی که مردم بی‌پناه و بی‌دفاع را این‌گونه موردحمله قرار می‌دهند هیچ مرزی در وحشی‌گری قائل نبوده و بویی از انسانیت نبرده‌اند.

گروه‌های تکفیری منتقل‌شده به آسیای میانه با حمایت سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی استکبار، ویروس‌وار در افغانستان رشد کرده‌اند و در خدمت به آمریکا و اسرائیل خونریزی می‌کنند.

امروز هر جنایتی که در بلاد اسلامی واقع می‌شود ریشه در طرح‌ها و نقشه‌های صهیونیستی داشته و ترویج بی‌ثباتی و ناامنی و در خدمت به مصالح آمریکا می‌باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این حادثه فجیع و همدردی با ملت مظلوم افغانستان، این مصیبت دردناک را به عموم مردم مقاوم و مظلوم افغانستان به‌ویژه علمای مجاهد و شریف تسلیت گفته و اعلام می‌دارد: این مصیبت هولناک برای هر انسانی غم‌انگیز و حزن‌آور است و باید با محکومیت گسترده جهانی همراه شده و بانیان آن به اشد مجازات برسند.

استقرار ثبات و امنیّت در افغانستان دغدغه جدی و حیاتی است که باید به دست همه‌ی مردم افغانستان و با حضور فراگیر همه طوایف و گرو‌ه‌ها محقق شود. دشمنان افغانستان فرقی بین شیعه و سنی قائل نیستند و در مسیر نیل به اهدافشان هیچ ابایی از قربانی کردن مردم مسلمان منطقه ندارند.

حضور امروز داعش در افغانستان خطری جدی برای ثبات و امنیت افغانستان است و حرکت علمای مبارز در گسترش وحدت و اتحاد اسلامی و مبارزه با تفکر تکفیری می‌تواند نقش بسزایی در امنیت افغانستان داشته باشد.

خداوند شهدای این حادثه خون‌بار را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد و مجروحان این مصیبت را شفای عاجل عنایت فرماید ان‌شاءالله.     بیشتر بخوانید: ایران اقدام تروریستی در مسجد قندوز را محکوم کرد     انتهای پیام/ برچسب ها: جامعه مدرسین حوزه علمیه مسجد قندوز افغانستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه مسجد قندوز افغانستان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مسجد قندوز افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا ضمن حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اجرای طرح نور در کشور ابراز داشت: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی  و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب راجع به مسائل مختلف دغدغه مندی داشته است نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب تحولی نه تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.

رئیس جامعه مدرسین افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد و امیدواریم این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم حضرتعالی به عنوان سرباز اسلام، همانطور که در این سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد