Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتبال امارات درباره شکست برابر ایران و دیدار بعدی این تیم با عراق صحبت کرد

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه البیان امارات، عبدالله حمد گفت: تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق روی دیدار بعدی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 برابر عراق متمرکز شده‌اند و می‌خواهیم بر آثار باخت اخیرمان در دیدار با ایران غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن تیم ملی فوتبال امارات افزود: همه متحد هستیم و می‌خواهیم تصویری که از ما در آخرین بازی برابر ایران به نمایش گذاشته شد را تغییر دهیم. کادر فنی با ما صحبت کرد و خواسته‌اند که اتفاق‌های شکست برابر ایران را فراموش کنیم. این موضوع به سود ما نیست و به خوبی اهمیت بازی بعدی با عراق را درک می‌کنیم. تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی و بازگشت به جمع مدعیان صعود به جام جهانی به کار خواهیم گرفت. هرچند بازی برابر عراق آسان نیست و آنها نیز انگیزه یکسانی دارند. باید سخت کار کنیم و امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم.

تیم ملی فوتبال امارات سه‌شنبه 20 مهر میزبان عراق است. در دو دیدار دیگر این گروه ایران به مصاف کره‌جنوبی می‌رود و سوریه و لبنان رودرروی هم قرار می‌گیرند.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 9 امتیاز صدرنشین است. کره‌جنوبی (7 امتیاز)، امارات (2 امتیاز)، لبنان (2 امتیاز)، عراق (2 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! آیا نماینده یونایتد، برای تماشای طارمی راهی پرتغال شده بود؟/ تحلیل روز جاسوس پرسپولیس روی نیمکت است؟ واکنش‌های توئیتری به درخشش محمدرضا گرایی: جعفروف داشت روی هوا دنبال گرایی می‌گشت جسی لینگارد و جیمز تارکوفسکی، اولین خریدهای عصر جدید نیوکاسل؟ ادعای مارکا؛ هالند مادرید را دوست دارد اما می خواهد بازیکن اول تیم باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)



منبع:تابناک

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) علت بازی نکردن مهدی قائدی مقابل قطر از زبان قلعه نویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)