Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،در بیانیه اتحادیه علمای مسلمان آمده است که این اتحادیه، هرگونه تروریسم در هر مکان و زیر هر پوششی را محکوم می کند، چرا که تروریسم هیچ دین و آیینی ندارد و هیچ تفاوتی میان شیعه و سنی و میان اماکن مقدس در اسلام و ادیان دیگر وجود ندارد.

این اتحادیه خواستار سازندگی واقعی، صادقانه برای تحقق صلح و ثبات اجتماعی و جلوگیری از نژادپرستی و نفرت پراکنی علیه اسلام و هر آیین دیگری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی قره داغی دبیرکل اتحادیه علمای مسلمان این انفجار را یک عمل مجرمانه و گناه بزرگی دانست و تأکید کرد که هرگونه حمله ای به عبادتگاه‌ها و کشتار بی‌گناهان یک اقدام مجرمانه و مخالف با تعالیم دین مبین اسلام و دیگر ادیان است.

وی همچنین تروریسم و نژادپرستی را در تقابل با هرگونه ارزش‌های انسانی دانست و گفت که آنها تهدیدی برای تمام بشریت و ویرانگر تمدن و آبادانی هستند.

رسانه‌های افغانستانی روز جمعه اعلام کردند که در نتیجه انفجار در مسجدی در استان قندوز ۱۰۰ تن شهید و ۲۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

گروهک تروریستی داعش مسؤولیت این حمله را برعهده گرفته بود. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی

در بیانیه پایانی نشست ۳۰۰ نفری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید کشور، بر محکومیت شدید برخوردهای خشونت‌آمیز علیه اساتید و دانشجویان آمریکایی تاکید شد.

به گزارش ایسنا، نشست وبیناری بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولان کانون های بسیج اساتید کشور با حضور محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و شورای معاونین این سازمان در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاه های جهان برگزار شد.

در پایان این نشست ضمن بررسی ابعاد این خیزش آزادیخواهانه بیانیه ای در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های غربی صادر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحیم الرحیم
«انقلاب اسلامی انفجار نور بود.» امام خمینی(ره)

روزی که حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی به عنوان «انفجار نور» تعبیر فرمود کمتر کسی باور می کرد انتشار این نور با چنان سرعتی جهان را فراگیرد که در کمتر از نیم قرن جهانیان شاهد امواج خروشان تنفر و اعتراض ناشی از دانایی و آگاهی جامعه بشری به پیشتازی و پیشگامی دانشگاهیان در سراسر جهان علیه ظلم و جنایت استکبار و صهیونیزم بین الملل حول محور «فلسطین» باشند. جایی که آن امام عظیم الشان(ره) آنجا را مسئله اول جهان اسلام معرفی فرمودند. 

اما امروز دنیا شاهد تحقق آن تعبیر و تبدیل شدن فلسطین به مسئله اول جهان می باشد که با خیزش و اعتراض کم نظیر دانشجویان فهیم، اساتید شجاع، جوانان حق طلب و مردم آزاده کره خاکی همراه گردیده و انسان های آزاده سراسر جهان با علم و آگاهی از ظلم و خشونت وصف ناپذیر صهیونیزم و استکبار علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بپاخاسته و زنگ های خطر را علیه موجودیت و حیات عنکبوتی اسرائیل غاصب و ارتش وحشی صهیونیست به صدا درآورده اند. 

ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می باشیم. همچنین به حامیان غربی این رژیم وحشی و سیاستمداران غربی هشدار می دهیم بیش از این چهره ملکوک و ماهیت زشت لیبرالیسم، دمکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر را  مکشوف نساخته که زمان زیادی به آغاز جنبش های  وسیع بیداری جوانان غرب علیه صهیونیست های ضددین و سیاستمداران مستکبر باقی نمانده است.

ان شاء الله

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست