Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، سرهنگ مجید یگانه پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته تاکنون ۱۹۴کیلو و۱۲۵ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است اظهار کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی را داشته است. 

وی با بیان اینکه در طول این مدت ۲۰۱ طرح عملیاتی در حوزه پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر را داشته ایم افزود: در این رابطه ۱۹۲ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر از جمله قاچاقچی، خرده فروش و معتادین متجاهر دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اجرای طرح های مختلف انتظامی و اقدامات اطلاعاتی افزود: تشدید گشت های خودروی، طرح تشدید شناسایی فروشندگان وعرضه کنندگان موادمخدر و نیز همراهی خوب مردم از عمده ترین دلایل افزایش کشفیات موادمخدر در این شهرستان بوده است. 

این مقام انتظامی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۵۰ درصدی آمار جانباختگان فوتی برون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم که این خود نشان از تلاش همکاران پلیس راهور و تعامل مثبت شهروندان با آنان در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی بوده است. 

وی با تبیین برخی از اقدامات پلیس این شهرستان در پیشگیری از وقوع سرقت های مختلف تصریح کرد: در بازه زمانی ۶ ماهه سال جاری شاهد رشد ۶۱ درصدی افزایش کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته در سطح شهرستان هستیم. 

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه دستگیری مجرمان در حوزه‌های مختلف ۱۱ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است، افزود: طی شش ماه گذشته ۲۸۸ سارق حرفه ای در اسفراین شناسایی و دستگیر شده اند که در این زمینه رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های انتظامی گفت: مبارزه با موادمخدر یک موضوع اجتماعی است و باید تمامی آحاد جامعه در این راستا گام بردارند تا نتیجه مطلوب و مفید گرفته شودو در این خصوص نقش رسانه ها بی بدیل و حائز اهمیت است .

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس راهور رسانه کشف سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات تهران در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جهانبخت رئیس اداره تصادفات راهور تهران گفت:عجله در رانندگی و رعایت نکردن حق تقدم از جمله علل تصادف منجر به فوت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • تصادفات تهران در هفته گذشته
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد