Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش سه نوشت: پس از اینکه سردار آزمون تابستان پر خبری را پشت سر گذاشت و اخبار فراوانی مبنی بر پیشنهادات تاتنهام، لورکوزن، رم، میلان، لیون و... به این بازیکن توسط رسانه های اروپایی مطرح شد، حالا یکبار دیگر این مهاجم ایرانی در کانون توجه نشریات معتبر فرانسوی و انگلیسی قرار گرفته و از آرسنال به عنوان جدیدترین تیم خواهان سردار نام برده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سان انگلیس در شماره روز گذشته خود نوشت آرسنال به دنبال انتقال شوکه کننده سردار آزمون ستاره زنیت به عنوان جانشین الکساندر لاکازت است. تعدادی از باشگاه های برتر اروپایی از جمله اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا به دنبال جذب لاکازت هستند و آزمون می تواند جانشین او شود. قرارداد مهاجم 30 ساله آرسنال در ژوئن آینده به پایان می رسد و به این معناست که او می تواند قبل از ژانویه پیش قرارداد جدید را تنظیم کند.

روزنامه فرانسوی Onze Mondial نیز در این خصوص نوشت: آزمون مهاجم زنیت که "لیونل مسی ایرانی" نامیده می شود، در لیست توپچی ها قرار دارد تا جایگزین لاکازت فرانسوی شود. مهاجم ایرانی فصل گذشته در 29 بازی برای تیم روسی 19 گل به ثمر رساند. فرم خوب او باعث شد تا باشگاه های سراسر قاره نظیر تاتنهام رقیب آرسنال به دنبال جذب آزمون باشند.  غول های ایتالیایی میلان نیز علاقمند به جذب این بازیکن 26 ساله در تابستان بودند. آزمون به طور علنی اعلام کرد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاداتی از باشگاه های انگلستان، فرانسه، آلمان و ایتالیا داشته است.

وب سایت foot01 نیز در این خصوص نوشت: سردار آزمون به عنوان اولویت تهاجمی لیون در پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شده است اما ممکن است لیون رقابت بزرگی در مورد این مهاجم ایرانی داشته باشد. پیتر بوش سرمربی لیون در آخرین پنجره نقل و انتقالات از جونینیو مدیرورزشی این باشگاه خواسته بود تا سردار آزمون را به خدمت بگیرد و او نیز به وضوح تمام تلاشش را به کار گرفت تا مدیران زنیت را برای این انتقال متقاعد کند اما سرانجام این معامله انجام نشد و حتی ناراحتی آزمون ملقب به مسی ایرانی را به همراه داشت.

از آنجا که لیون دست بردار سردار آزمون نیست، ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون به فکر دور دوم مذاکرات برای جذب آزمون افتاده است. به عبارت دیگر، هواداران لیون هنوز می توانند به جذب مهاجم زنیت امیدوار باشند و حتی ممکن است در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در صورت تسلیم شدن تیم روسی، این انتقال شکل بگیرد تا زنیت به جای خروج آزمون در ژوئن با صفر یورو، در زمستان بابت فروش او درآمد کسب کند.

این وب سایت در ادامه نوشته است: البته کار لیون برای جذب آزمون راحت نخواهد بود در واقع مطبوعات انگلیسی می گویند  تیم آرسنال به دنبال جذب مهاجم ایرانی است. او مورد توجه این تیم لندنی قرار گرفته تا به عنوان جانشین لاکازت معرفی شود. در حال حاضر همه اینها در مرحله شایعات باقی مانده است اما از سردار آزمون در اسپانیا نیز نام برده می شود که استعداد او از چشم چند باشگاه دور نمانده است. بنابراین رقابت در این مورد کلی خواهد بود اما لیون در این میان دست برتری را دارد به ویژه اینکه آنها پیش از این با مهاجم ایرانی مذاکراتی را داشته اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آزمون زنیت فوتبال مهاجم ایرانی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

وزیر خارجه انگلیس با تکرار ادعاهای مقام‌های غربی علیه ایران، گفت اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند.

به گزارش ایسنا، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بارها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بارها اعلام کرده نیروهای مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشورهای خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشورهای منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • ادعای کامرون درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی