Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، اد مارکی، کتی کستور و لوری تراهان با اشاره به نگرانی های فزاینده نمایندگان کنگره در مورد کاربران جوان تصریح کردند شرکت های فناوری باید متعهد به تبعیت پلتفرم های خود از سیاست های دولت در زمینه حریم شخصی کودکان و جوانان باشند.

فیس بوک در هفته های اخیر از سوی سناتورهای آمریکایی مورد انتقادهای گسترده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسیس هاوگن مدیر تولید سابق فیس بوک با حضور در کمیته فرعی بازرگانی سنای امریکا تصریح کرد این شبکه اجتماعی به کودکان آسیب می زند، تفرقه ایجاد کرده و دموکراسی را تضعیف می کند.

این سه نماینده معتقدند جوانان در امریکا به طور متوسط روزی ۵ ساعت از اینترنت استفاده می کنند و لذا شرکت های فناوری باید از هر ابزاری که در اختیار دارند برای مراقبت دقیق از داده های خود و اطمینان از پایبندی به تعهدات عمومی استفاده کنند. فیس بوک، تیک تاک و یوتیوب هنوز در این زمینه اظهار نظر نکرده اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیس بوک آمریکا فناوری جوانان حریم شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد