Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:34:48 GMT

صادرات ۵۰۰ تن انواع آبزیان از قشم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۸۳۴۴

صادرات ۵۰۰ تن انواع آبزیان از قشم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم گفت: افزون بر ۵۰۰ تُن انواع آبزیان در قشم از طریق اسکله شهید رجایی استان در نیمه نخست امسال به خارج از کشور صادر شده است.

نصری افزود: کیفیت محموله‌های تولیدی شامل انواع آبزیان تازه و منجمد و صادرات آن اعتبار این شهرستان است که باید به دقت کنترل و نظارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تقدیر از پیگیر‌های اداره دامپزشکی قشم برای دریافت مجوز شرکت‌های ماهی خشک، بسته بندی و صادرات آن ادامه داد: خدمات دامپزشکی به ویژه همکاری با کارگاه‌های تولیدی باید با سهولت و شتاب بیشتری انجام شود.

فرماندار قشم گفت: باید منافع فعالان خرد محلی که معیشت خود را از طریق خشک کردن ماهی تأمین می‌کنند به شکل مطلوب مورد توجه و مصدر عمل قرار گیرد.

نصری افزود: راه اندازی شرکت‌های ماهی خشک کنی توسط نیرو‌های محلی و تجمیع فعالیت شاغلان این حوزه، باعث رفع دغدغه‌های بهداشتی، امکان بسته‌بندی مناسب و صادرات، اشتغال پایدار و رونق اقتصاد محلی می‌شود.

او گفت: صدور مجوز‌های خارج از ظرفیت باعث خطای ناظران و تصمیم گیران برنامه و بودجه و برنامه ریزان حوزه اشتغال شده و این امر جذب تسهیلات به نفع مردم را مشکل کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات آبزیان رونق اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار

دیگر خبرها

  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو