Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:46:07 GMT

هشدار کارشناس کره‌ای درمورد یک ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۸۴۵۷

هشدار کارشناس کره‌ای درمورد یک ایرانی

یک کارشناس فوتبال کره جنوبی به سرمربی تیم ملی این کشور هشدار داد وحید امیری بازیکن ایران را دست کم نگیرد.

به گزارش مشرق، تقابل تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه این هفته در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهد. ایران و کره جنوبی در گروه A این رقابت‌ها به ترتیب با ۹ و ۷ امتیاز اول و دوم هستند و رقابت نزدیکی برای صعود به جام جهانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساسیت این مسابقه برای کُره‌ای ها بیشتر هم هست چرا که این تیم تاکنون در ورزشگاه آزادی نتوانسته ایران را شکست بدهد و رسانه‌های کُره ای از این ورزشگاه به عنوان «گورستان» تیم‌های میهمان یاد می‌کنند.

در ایران بازیکنانی نظیر سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به واسطه حضور در لیگ‌های روسیه، پرتغال و هلند مورد توجه کره‌ای ها هستند.

بیشتر بخوانید:

تاکتیک نداشتن تیم ملی را قبول ندارم/ بهترین تیم تاریخ در اختیار اسکوچیچ است

با این حال یکی از کارشناسان فوتبال کره جنوبی تاکید کرد که «بنتو» سرمربی کره باید مراقب یک بازیکن دیگر هم باشد که در لیگ ایران بازی می‌کند.

«جون هی-هان» مفسر و کارشناس فوتبال کره جنوبی در این خصوص گفت: بنتو نباید وحید امیری (بازیکن پرسپولیس) را دست کم بگیرد.

امیری یکی از نفرات کلیدی و تاثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران است؛ بازیکنی که با عملکرد و اخلاق حرفه‌ای اش باعث تمجید «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی هم شده بود.

اسکوچیچ گفته بود: «اگر درباره او صحبت کنم ماجرا احساسی می‌شود. حسی که به وحید دارم مثل یک عضو خانواده ام است؛ مثل پسرم یا برادرم. با نحوه بازی و رفتارش هر کاری می‌توانید از او بخواهید. می‌توانید وحید را مهاجم یا دفاع آخر بگذارید. اگر سه وحید امیری داشتم استرسی نبود و روی نیمکت لذت می‌بردم.»

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال ایران کره جنوبی وحید امیری سردار آزمون مهدی طارمی علیرضا جهانبخش کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه. من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899978

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم