Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه گفت: اقتدار و افتخار آفرینی‌های امنیت ساز امروز ناجا و اشراف و تسلط مؤثر آن بر تهدیدات متنوع سنتی و نوظهور و هوشمندسازی و پایداری امنیت داخلی و عمومی و یاد، نام، خاطره، آرمان‌ها و حماسه‌های ماندگار شهیدان، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی در آوردگاه‌های خطیر امنیتی، نویدبخش تولد پلیس تراز انقلاب و تمدن‌سازاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را به وی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان ناجا و خانواده‌های معظم آنان تبریک و تهنیت گفت.


بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و ایام پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه سازی‌های بزرگ و امنیت آفرین ناجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان شجاع و فداکار آن نیرو و خانواده‌های معظم آنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک اقتدار و افتخار آفرینی‌های امنیت ساز امروز ناجا و اشراف و تسلط مؤثر آن بر تهدیدات متنوع سنتی و نوظهور و هوشمندسازی و پایداری امنیت داخلی و عمومی که با مشارکت مردمی و همراهی سایر دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی و نیرو‌های مسلح کشور، رضایت‌مندی مؤثر جامعه از عملکرد و نقش پذیری‌های نیروی انتظامی را رقم زده است، نمایشگر تصویری شکوهمند، قدرتمند و افتخارآمیز از یک پلیس دانا، توانا، هوشمند، قاطع و باصلابت در میدان، برای جهانیان است.

فرصت را مغتنم شمرده از تلاش‌های قابل تحسین و کم‌نظیر پلیس مکتبی و انقلابی که با صبغه‌ای مردمی و انقلابی، امنیت و آرامش اطمینان بخشی برای ملت عظیم الشان ایران اسلامی به ارمغان آورده است، قدردانی و سپاس‌گزاری می‌کنم.

یاد، نام، خاطره، آرمان‌ها و حماسه‌های ماندگار شهیدان، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی در آوردگاه‌های خطیر امنیتی، انتظامی و خدمتگزاری به مردم فهیم، شریف و با فضیلت ایران را گرامی داشته و استمرار درخشندگی و افتخار آفرینی‌های آن نیروی جان برکف، مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار در مسیر تولد پلیس تراز انقلاب و تمدن‌ساز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و تبعیت از تدابیر، فرامین و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای سبحان طلب می‌کنم.   بیشتر بخوانید: استقرار نزاجا در کل مرز ایران و افغانستان/ بازگشت مرزنشینان منطقه نهبندان به زندگی عادی نماینده ولی‌فقیه در سپاه: طرح شهید سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با کرونا ایفا می‌کند دفاع مقدس؛ شاخص ناب جبهه مقاومت/ نگاهی به سرچشمه قدرت امروز ایران خدمات پزشکی رایگان گروه جهادی شهید مهدی عسگری در مناطق محروم البرز

 

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین سلامی سپاه نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین سلامی سپاه نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار