Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:52:35 GMT

سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۸۶۷۸

سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به اردبیل

سید حامد عاملی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور دقیقاً مشخص نیست ولی پیش‌بینی شده ظرف یک ماه پیش رو سفر رئیس جمهور به استان اردبیل انجام شود.

وی تصریح کرد: تا انجام سفر رئیس جمهور تلاش می‌کنیم تا طرح‌های اولویت‌دار و پیشران توسعه استان را در ابعاد استانی و شهرستانی مشخص کرده و زمینه اجرای این پروژه‌ها را با سرعت عمل بیشتر فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خواست تا به سرعت پروژه‌های پیشران توسعه استان اردبیل را احصا کرده و در صورت نیاز به اخذ مجوز هیئت دولت و تأمین منابع ملی در سفر رئیس جمهور مطرح و موافقت لازم گرفته شود.

عاملی افزود: تمام تلاش ما بر این خواهد بود تا از سفر رئیس جمهور بهترین بهره‌برداری را بکنیم تا با تأمین اعتبارات و منابع به ویژه در بودجه سال آینده بتوانیم طرح‌های توسعه‌ای و پیشران استان را به سرانجام برسانیم.

وی محور تحول و توسعه اقتصادی در همه مناطق کشور و استان اردبیل را توجه به اهتمام جدی به تولید اعلام کرد و گفت: ما تا زمانی که نتوانیم تولید را در جامعه به صورت گسترده بسط و گسترش دهیم همچنان مشکلات معیشتی، بیکاری و نارسایی‌های اقتصادی گریبانگیر ما خواهد بود و ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی بدون ترس و واهمه از صدور مجوزها نسبت به تقویت تولید و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران تلاشی جدی انجام دهند.

استاندار اردبیل به زمان تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و ادامه داد: ما قبل از آغاز بررسی بودجه در مجلس باید جمع‌بندی لازم را در احصا و پیگیری پروژه‌های پیشران توسعه‌ای استان از طریق سازمان برنامه و بودجه و هیئت دولت انجام دهیم تا در بودجه سال آینده و همچنین برنامه هفتم توسعه ردیف‌های اعتباری مناسب همراه با تأمین منابع برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

کد خبر 5323755

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل سید حامد عاملی رئیس جمهور بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری هفته ناجا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا عزاداری 28 صفر امام رضا ع عکس استانها مشهد شیوع کرونا سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در نشست بررسی چالش‌های پروژه‌های پیشران گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز با همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می‌رسانیم. 

مهدی دوستی صبح امروز شنبه نیمه اردیبهشت‌ماه در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها  همچنین گزارش کار را  بصورت پیوسته در دستورکار دارند.  

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است