Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:44:08 GMT

میرکاظمی: اصلاح ساختار بودجه دو ماه است کلید خورده

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۸۶۹۴

میرکاظمی: اصلاح ساختار بودجه دو ماه است کلید خورده

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: براساس توافق صورت گرفته بین مجلس و دولت ادامه روند گذشته در بودجه نویسی به صلاح کشور نبوده و ما به دنبال طرحی نو در بودجه نویسی سالهای آتی هستیم.

به گزارش ایسنا، سیدمسعود میرکاظمی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن ارائه گزارش از وضعیت بودجه سال جاری به نمایندگان گفت: وضعیتی که دولت سیزدهم مستقر شد از لحاظ بودجه ای مناسب نبود ما تلاش مضاعفی انجام دادیم تا بر مشکلات فایق بیاییم مشکل اول کسری کالاهای اساسی بود که حرکت خوبی در این حوزه صورت گرفت و توانستیم بخشی از کسری ها را با وارادت کالاها جبران کنیم از سوی دیگر ما در بودجه سال جاری ردیفی برای خرید گندم نداشتیم اما به دلیل خشکسالی با کسری مواجه شدیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: بحث بعدی بیماری کرونا بود که قبل از استقرار دولت تنها حدود ۸ میلیون دز واکسن تزریق شده بود اما خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این دولت ۶۳ میلیون واکسیناسیون انجام شده و ۸۰ میلیون دز واکسن وارد شده است. در حوزه انرژی نیز کارهای جدی صورت گرفته و ما فروش نفت را با جدیت دنبال می کنیم. در بحث واردات و صادرات انرژی نیز با کشورهای همسایه در تعامل هستیم و به دنبال احیای ارتباط گذشته خود با ترکمنستان می باشیم‌.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است

شهردار کرمانشاه گفت: اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه با تدابیر استاندار کرمانشاه و پیگیری های معاونت عمرانی استانداری و خصوصاً از زمان حضور سردار حاجیان در رأس مجموعه انتظامی استان صورت گرفته است و شهرداری نیز با همه توان برای به ثمر نشستن برنامه ها تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت _ در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه که در مدرسه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: امروزه در جوامع پیشرفته و در شهرهای توسعه یافته و بزرگ، فرهنگ و رفتارهای ترافیکی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل، احداث و اصلاح معابر شهری در کنار راه اندازی توقف‌گاه‌ها از جمله موارد مهمی است که در توسعه شهری مد نظر قرار می‌گیرد و در کنار همه اینها توجه به فرهنگ ترافیکی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه انسان‌ها در هر سنی به فرهنگ ترافیک و ارتقا آن نیاز دارند، افزود: آغاز به کار مدرسه طرح ترافیکی گام بلندی است که دانش اموزان را از همین ابتدای زندگی با قوانین و فرهنگ مربوط به ترافیک آشنا می‌کند.

وی همچنین با قدردانی از تدابیر استاندار کرمانشاه و معاونت عمرانی استانداری و ابتکار سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان برای راه اندازی مدرسه طرح ترافیک، گفت: از زمان حضور ایشان در رأس مجموعه انتظامی اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک صورت گرفته است.

نوروزی همچنین با اشاره به آغاز اصلاح نقاط حادثه خیز کرمانشاه، گفت: این اقدام هم با حضور میدانی فرمانده انتظامی استان خوشبختانه تاکنون نتایج بسیار خوبی همراه داشته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی مدرسه طرح ترافیک، آموزش‌های لازم به دانش اموزان ارائه و این آموزش‌ها به درون خانواده‌ها کشیده شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد اثرات مطلوب آن در سطح شهر و جامعه باشیم.

کد خبر 751518

دیگر خبرها

  • «مدرسه در دست بچه‌ها» اثری خودانگیخته است
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است