Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تمامی فعالیت‌ها در همه زمینه‌ها چه اقتصادی، چه فرهنگی و چه اجتماعی فقط در سایه امنیت مقدور است و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی هست. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دومین جلسه کمیته راهبردی قضایی انتظامی استان آذربایجان غربی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار می‌شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی، هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرمانده هان و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی تبریک گفت و بیان کرد: خادمان سبز پوش نیروی انتظامی حافظان نظم و امنیت در جامعه هستند و امنیت شهر‌ها و مناطق کشور مرهون جانبازی و دلاوری‌ها و رشادت‌های این نیرو‌های ارزشمند و از جان گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به فلسفه تشکیل کمیته راهبردی قضایی-انتظامی افزود: باید نهایت تعاملات و تفاهمات و ارتقاء میزان همکاری‌ها بین دو دستگاه در این جلسه تقویت شود.
وی در ادامه به مقوله امنیت پرداخت و بیان کرد: تمامی فعالیت‌ها در همه زمینه‌ها چه اقتصادی، چه فرهنگی و چه اجتماعی فقط در سایه امنیت مقدور است و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی هست.
عتباتی سپس به مرزی بودن و حساسیت ویژه استراتژیکی این استان در سطح کشور اشاره و همپوشانی و هم‌افزایی دستگاه قضایی و انتظامی را در این استان خیلی بیشتر از سایر استان‌ها حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: هر دو مجموعه درک درست و صحیحی از وظایف خود دارند ولکن هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان آذربایجان غربی هستند.
عتباتی در ادامه گفت: هر دو دستگاه مکمل کار هم هستند و اگر کار خود را به موقع و در زمان معقول و منطقی انجام دهند نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.   رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه به شعار سال نیروی انتظامی در خصوص پلیس هوشمند اشاره کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های دو دستگاه برای هوشمندسازی کار‌ها و اقدامات پلیس و دستگاه قضایی استفاده شود تا کار‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و بصورت دقیق و قابل پیگیری انجام شود؛ چرا که الکترونیکی شدن امور قضایی و انتظامی به نفع مردم و نظام هست و موجب صرفه جویی هم در وقت و هم هزینه‌ها می‌شود.
مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تبریک هفته نیروی انتظامی به فعالیت اختصاصی نیروی انتظامی در خصوص جلب‌ها و لزوم توجه ویژه و با برنامه کلانتری خدمات برای عملکرد مطلوب پرداخت و در مورد اراذل و اوباش نیز گفت: آن‌ها بخوبی تحت مدیریت دستگاه‌های انتظامی و قضایی هستند.
در ابتدای این جلسه سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی به نقش دستگاه قضایی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و نیز به همکاری خوب دستگاه قضایی و انتظامی این استان اشاره کرد و آن‌را نشات گرفته از همدلی و هماهنگی خوب این دو دستگاه و دید بلند مدت برای برقراری نظم در اجتماع دانست.
در پایان این جلسه لوح تقدیری به پاس تلاش‌های نیرو‌های پرتلاش و زحمتکش انتظامی به نیابت از تمامی آن‌ها از سوی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تقدیم سردار خرم نیا شد.   بیشتر بخوانید: هدف اصلی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد آرامش برای مردم است   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی انتظامی امنیت دستگاه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت دستگاه قضایی آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تلاش های نیرو رئیس کل دادگستری نیروی انتظامی دستگاه قضایی دو دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم.  

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.   

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی