Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سفر سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس به شهرستان جهرم ملاقات چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات مددجویان و همچنین دیدار با برخی قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان انجام شد. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه بازدید‌های از پیش اعلام نشده خود ضمن حضور در حوزه قضایی شهرستان جهرم با حضور در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش جامعه مدیون فداکاری نیرو‌های انتظامی است، گفت: تعامل و همکاری دو مجموعه می‌تواند امنیت اجتماعی را در جامعه تقویت نماید.
وی در ادامه با حضور در زندان شهرستان جهرم ضمن دیدار از بند‌های مختلف زندان با جمعی از زندانیان ملاقات و ضمن بررسی مشکلات قضایی آنان زمینه آزادی ۱۶ تن از زندانیان را فراهم ساخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بر لزوم سرکشی و بازدید‌های هدفمند رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و قضات از زندان‌های استان فارس تأکید کرد و گفت: سرکشی به زندانیان از جمله موضوعات تأکید شده در روایات اسلامی است و انجام این امر مهم علاوه بر وظیفه قانونی قضات وظیفه شرعی آنان نیز محسوب می‌شود.   رئیس کل دادگستری استان فارس در این بازدید هدفمند که همراه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و چند نفر از قضات شهرستان جهرم صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست قوه قضاییه مبنی بر ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، قضات استان فارس ضمن بازدید و بررسی وضعیت زندانیان با استفاده از تأسیسات ارفاقی، شرایط لازم در جهت بهره مندی از آزادی و عفو مشروط دارند را فراهم کنند.
در ادامه این بازدید و پس از سرکشی هدفمند از بند‌های مختلف زندان شهرستان جهرم موارد و مشکلات زندانیان بررسی و درخواست‌های مددجویان با دستورات قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس به مقامات ذی‌صلاح ارجاع شد و همچنین ۱۵ تن از زندانیان با مرخصی پایان حبس و یک تن از زندانیان نیز با تعلیق اجرای مجازات از زندان آزاد شدند.      بیشتر بخوانید:     کمک به آزادی زندانیان در سمنان در قالب پویش «کشتی نجات» انتهای پیام/ برچسب ها: فارس زندان دیدار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فارس زندان دیدار رئیس کل دادگستری استان فارس شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد

مدیر کل امور زندانهای استان البرز از مهیا شدن شرایط تحصیل زندانیان البرز در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اصغر فتحی مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: به همت اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های استان البرز شرایط ادامه تحصیل برای زندانیان این استان در تمام مقاطع تحصیلی مهیا شد.

وی با اعلام این خبر افزود: در سال تحصیلی جاری 674 زندانی در مقاطع سوادآموزی، تحکیم و انتقال در حال ادامه تحصیل هستند که در مقایسه با سال گذشته رشد 20 برابری داشته است.

فتحی افزود: در مقطع متوسطه اول و دوم نیز پس از 4 سال وقفه تعداد 30 زندانی از طریق مدرسه آموزش از راه دور موفق به ادامه تحصیل شدند که تام شهریه این دانش آموزان از طریق اداره کل زندان‌های استان البرز پرداخت می شود.

‌انتقاد رئیس قوه قضائیه از استقرار زندان‌های بزرگ ‌در استان البرز/ برخی زندان‌ها‌ جابه‌جا شوند‌ رئیس سازمان زندان‌ها: به دنبال اجرای راهبرد خوابگاه ـ کارگاه هستیم

مدیر کل زندان‌های استان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر یک زندانی خانم نیز در رشته روانشناسی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در حال تحصیل است و با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایندگان این دانشگاه جهت اخذ امتحانات به ندامتگاه فردیس مراجعه می کنند.

وی در پایان افزود: تمام تلاش ما این است تا زندان فرصتی باشد برای بازگشت دوباره زندانیان به زندگی اجتماعی و ادامه تحصیل یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی و تربیتی ما در زندان‌هاست که خوشبختانه در یک سال گذشته با رشد قابل تاملی روبرو بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد