Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رضا نصری در یک رشته توییت نوشت: ۱) خانم دکتر الهیان، شما نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستید. کلام شما بار حقوقی، رسمیت و بازتاب بین‌المللی دارد. محتوا و جنس کلام شما نباید از جنس کلام مغرضانه برخی رسانه‌ها باشد. بفرمایید کجا ظریف اعتراف کرده اطلاعی نداشته تحریم‌ها در برجام لغو نشده؟

۲) چرا با نقل قول غلط از وزیر امور خارجه سابق کشور، چنین تفسیر کذب و زیان‌باری از برجام را منتشر و در فضای عمومی ترویج می‌کنید؟ حتی سرسخت‌ترین لابی‌های ایران‌ستیز در واشنگتن نیز برای توجیه عملکرد جنایتکارانه ترامپ تا کنون چنین تفسیری از مفاد برجام ارائه نداده‌اند!

۳) حتی تیم حقوقی کاخ سفید ترامپ و صدها حقوقدان وزارت خارجه آقای پومپئو نیز برای توجیه خروج آمریکا از توافق - و قانونی جلوه دادن بازگشت تحریم‌ها‌ - نتوانستند به یک بند از برجام استناد کنند یا حتی یک خط از آن را تفسیر به مطلوب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا برای توجیه تروریسم اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران بستر حقوقی فراهم و پهن می‌کنید؟

۴) چرا برای اینکه طعنه‌ای به ظریف و روحانی زده باشید، از جایگاه رسمی نماینده مجلس، تفسیری از برجام ارائه می‌دهید که نه تنها از جانب طرف مقابل قابل بهره‌برداری است، بلکه وزیر امور خارجه محترم و تیم مذاکره‌کننده جدید را نیز در تلا‌ش‌شان برای احیای برجام معذب می‌‌سازد؟

۵) از شما دعوت می‌کنم توضیحات زیر در مورد شائبه تعلیق و مبحث تحریم‌های اتحادیه اروپا را مطالعه کنید؛ و چنانچه قانع شدید، از صحن علنی مجلس به سوءبرداشت خود از اظهارات جناب دکتر ظریف و مفاد مربوطه برجام اعتراف و این خطا را جبران بفرمایید.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف زهره الهیان رضا نصری افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا برای توجیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از ترک ایران، جزئیاتی از مذاکرات خود با مقام‌های کشورمان ارائه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین به خبرنگاران گفت که گفتگوها در مورد اینکه ایران واقعاً با چه چیزی موافقت خواهد کرد و به آن عمل خواهد کرد، ادامه دارد.

 وی به سه مساله در چارچوب مذاکرات اشاره کرد: 1. مسائل پیرامون انجام بازرسی‌ها (از جمله مشخص کردن دوباره بازرسان)،2. مسائل برجسته، 3. گام‌های داوطلبانه اضافه که ایران می‌تواند بردارد.

 گروسی همچنین در مورد زمان بندی گفت که وی میخواهد خیلی زود شاهد چندین خروجی ملموس باشد. مدیر کل آژانس افزود که وی زمان بندی مشخصی تعیین نمی‌کند اما خیلی خوب می‌شود که شاهد گام‌های اولیه پیش از نشست شورای حکام در ماه ژوئن بود.

تکمیل می‌شود...
 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟