Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰ بسته لوازم‌التحریر و مواد بهداشتی به دانش‌آموزان نیازمند منطقه عشایری پل ماری بخش بلداجی در قالب طرح مهربانیِ مهر توزیع شد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح تهیه لوازم‌التحریر و ارائه مواد ضدعفونی در جهت پیشگیری از ویروس کرونا به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم استان است که هزینه آن توسط خیران، داوطلبان و نیوکاران تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اعزام تیم سحر جمعیت هلال احمر کوهرنگ به مناطق زلزله زده

کیانی اضافه کرد: در این طرح ۵۰ بسته لوازم‌التحریر با ارزش ریالی دو میلیون ریال هر بسته شامل مواد ضدعفونی یک لیتری، ۲۰عدد ماسک، جعبه کمک‌های اولیه، دو عدد دفتر، مداد، پاک‌کن و... به همراه کوله به دانش‌آموزان نیازمند ارائه می‌شود.

او اظهار داشت: این طرح در راستای گسترش حس نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوع به‌منظور تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر و تأمین احترام انسان‌ها اجرا شده است.

کیانی با اشاره به اینکه ارائه این خدمات طی هشت سال و در قالب کاروان سلامت با حضور داوطلبان، جوانان و خیران استمرار خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح با رویکرد پوشش خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی انجام می‌شود.

کاظم خیری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خیران می‌توانند ضمن حضور در طرح‌های عام‌المنفعه هلال احمر، هدایای نقدی و غیرنقدی خود را نیز برای مشارکت در این طرح به شعب جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند مهربانی مهر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی