Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر شما کاربر عادی باشید و ملک خود را در دیوار آگهی کنید، هزینه‌ای برای شما ندارد و خدمات این اپلیکیشن برای کاربران عادی کاملا رایگان است. اما دفاتر املاک که به صورت حرفه‌ای از این سرویس استفاده می‌کنند و تعداد آگهی‌های آن‌ها زیاد است، برای ثبت آگهی باید مبلغی پرداخت کنند. در واقع درآمد دیوار از طریق همین کاربرانی است که در دسته‌هایی مثل املاک به‌صورت حرفه‌ای و برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر برای بهبود عملکرد آگهی نیاز است تا از خدماتی چون «فوری» و «نردبان» استفاده کنند که آن هم هزینه دارد. این مبالغ نسبت به آورده‌ای که دارند زیاد نیست و در قیاس با سود انجام معامله ناچیز است، اما در تعداد بالای آگهی به هر حال هزینه‌ای است که قابل چشم‌پوشی نیست. ما در این یادداشت به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید این هزینه‌ها را کاهش دهید و در عین حال تعداد تماس‌هایی که به خاطر ثبت آگهی دریافت می‌کنید را بیشتر کنید.

راه حل، ثبت‌نام در پنل املاک دیوار است

دیوار برای ساده کردن مدیریت آگهی‌ها و همچنین به‌صرفه کردن فعالیت حرفه‌ای دفاتر املاک در شهرهای تهران، کرج، قم، اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پنلی اختصاصی دارد که ثبت‌نام در آن رایگان است.

دفاتر املاک با ثبت نام در این سامانه از مزایایی بهره‌مند می‌شوند که علاوه بر کاهش هزینه‌ها به عملکرد بهتر آگهی آن‌ها هم کمک می‌کند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین مزایای این پنل می‌پردازیم:

۱. انتشار نامحدود آگهی در روز

با ثبت‌نام در این پنل تمام محدودیت‌های تعداد ثبت آگهی روزانه برداشته می‌شود و می‌توانید به تعداد نامحدود آگهی املاک در دیوار ثبت کنید.

۲. بهره‌مندی از پکیج‌ها و تخفیف‌های پنل

این مهم‌ترین ویژگی جذاب پنل املاک است. وقتی شما آگهی هایتان را به‌صورت عادی منتشر می‌کنید، قیمت ثبت و نردبان هر آگهی، فارغ از تعداد آگهی‌های شما ثابت است، اما با ثبت نام در پنل می‌توانید به پکیج‌های متنوعی دسترسی داشته باشید که به‌طور چشمگیری باعث کاهش هزینه‌هایتان می‌شود. از طرفی به کاربران پنل تخفیف‌هایی تعلق می‌گیرد که منجر به کاهش هر چه بیشتر هزینه آگهی‌ها می‌شود.

۳. مدیریت ساده‌تر آگهی‌ها

شما می‌توانید تمام آگهی های خود را به صورت یک‌جا در پنل مشاهده کنید و مثلا چند آگهی را به صورت گروهی نردبان کنید که باعث می‌شود در وقت شما صرفه‌جویی شود.

۴. مدیریت و نظارت مشاوران

شما در پنل املاک می‌توانید مشاوران خود را راحت‌تر مدیریت کرده و بر عملکرد آن‌ها نظارت کنید. این ویژگی خصوصا در دفاتری که در آن‌ها پورسانت مشاوران بر اساس عملکرد شناور است، کاربردی است.

۵. صفحه اختصاصی به‌مثابه دفتر مجازی

اگر شما مشاور املاک هستید، حتما در بین آگهی های دیوار دیده‌اید که برای برخی از آن‌ها نام آژانس املاک قید شده و برخی هم صفحه‌ای اختصاصی دارند که درست مانند دفتری مجازی برای آژانس‌ها است که کاربران می‌توانند تمام آگهی‌های آن آژانس را مشاهده کنند.

تجربه نشان داده که کاربران به این آگهی‌ها بیشتر اعتماد می‌کنند و این ویژگی به برندسازی آژانس‌ها هم کمک می‌کند. برای استفاده از این قابلیت باید حتما در پنل املاک دیوار ثبت نام کرده باشید.

۶. پشتیبانی اختصاصی

پشتیبانی دیوار پاسخگوی همه کاربران در همه دسته‌های مختلف این اپلیکیشن است، اما شما با ثبت‌نام در پنل املاک می‌توانید به پشتیبانی اختصاصی دسترسی داشته باشید که هم سرعت بالاتری در پاسخ‌گویی دارد و هم پشتیبان‌های آن آموزش‌دیده هستند و در حوزه املاک تخصص دارند که منجر به ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت‌تر به شما می‌شود.

پربیننده ترین هشدار مهم برای بازنشستگان دوران سربازی متحول می‌ شود حقوق معلمان نباید کمتر از ۸۰درصد هیات علمی دانشگاه‌ ها باشد / تصویب لایحه رتبه‌ بندی قبل از پایان آبان زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعلام شد صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۰۷/۱۷)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سایت دیوار ثبت نام پنل املاک آگهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیده مریم حسینی در صحن شورای امروز شیراز اظهار کرد: لایحه شهرداری شیراز درخصوص کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز رسید.

به گفته حسینی، شهرداری شیراز بنا بر این مصوبه مکلف است هزینه صدور پروانه و عوارض ساختمانی را صرفا جهت کاربری مسکونی به میزان 10 درصد برای خانواده‌های دارای حداقل 3 فرزند زیر 20 سال تخفیف دهد.

وی اضافه کرد: این معافیت فوق فقط یک بار و تا متراژ 200 متر مربع زیربنای مفید در شهر شیراز قابل اعمال است. عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: عناوین هزینه و عوارض پروانه ساختمانی مشمول مصوبه شامل: "عوارض‌های صدور پروانه ساختمانی زیربنا، عوارض‌های تراکم تا حد مجاز طبق مصوبات مراجع تصویب کننده طرح‌های توسعه شهری و کمیسیون ماده 5، اصلاح فرآیند صدور پروانه ساختمانی، بهای خدمات کارشناسی و فنی و بهای خدمات مدیریت نظارت بر جمع‌آوری و حمل نخاله‌های ساختمانی است. 

حسینی گفت: شهرداری شیراز گزارش 100 درصد تخفیف‌های مربوط به پروانه ساختمانی موضوع این مصوبه را جهت تأمین از محل منابع عمومی در بودجه‌های سنواتی به دولت ارسال کند. 

وی افزود: برای خانواده‌هایی که فرزند چهارم و بیشتر متولد 1402.01.01 و بعد از آن باشند، به ازای فرزند چهارم 10 درصد، به ازای فرزند پنجم 20 درصد و به ازای فرزند ششم و بیشتر از آن 30 درصد مازاد بر 10 درصد تکلیف ردیف اول توسط شهرداری مشمول معافیت عوارض پروانه ساختمانی شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: مؤدیان مشمول تخفیف مندرج در این مصوبه، مشمول سایر کاهش عوارض و بهای خدمات سالیانه شهرداری نیز می‌شوند. حسینی گفت: شهرداری مکلف است شیوه نامه اجرایی این ماده واحده را ظرف حداکثر یک ماه آینده تدوین و جهت تأیید به شورا ارائه کند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • کاهش هزینه حفاظت پارک کبودوال از ۱۳۰ به ۳۲ میلیارد تومان