Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال کره جنوبی به سرمربی تیم ملی این کشور هشدار داد وحید امیری بازیکن ایران را دست کم نگیرد

یک کارشناس کره ای به تشریح بازی تیم ملی ایران و کره جنوبی پرداخت و وحید امیری را بازیکن خطرناکی دانست.

به گزارش طرفداری، تقابل تیم‌ های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه این هفته در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و کره جنوبی در گروه A این رقابت‌ها به ترتیب با ۹ و ۷ امتیاز اول و دوم هستند و رقابت نزدیکی برای صعود به جام جهانی دارند.

حساسیت این مسابقه برای کُره‌ای ها بیشتر هم هست چرا که این تیم تاکنون در ورزشگاه آزادی نتوانسته ایران را شکست بدهد و رسانه‌های کُره ای از این ورزشگاه به عنوان «گورستان» تیم‌های میهمان یاد می‌کنند.

در ایران بازیکنانی نظیر سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به واسطه حضور در لیگ‌های روسیه، پرتغال و هلند مورد توجه کره‌ای ها هستند.

با این حال یکی از کارشناسان فوتبال کره جنوبی تاکید کرد که «بنتو» سرمربی کره باید مراقب یک بازیکن دیگر هم باشد که در لیگ ایران بازی می‌کند.

«جون هی-هان» مفسر و کارشناس فوتبال کره جنوبی در این خصوص گفت:

بنتو نباید وحید امیری (بازیکن پرسپولیس) را دست کم بگیرد.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با علیرضا فیروزی: منافی اگر مصدوم نمی شد بهترین تاریخ بود! کری خوانی بازیکنان کره جنوبی بعد از ورود به ایران ژاوی: تمام پیشنهادات بررسی خواهند شد تعظیم رکوردها مقابل کریستیانو رونالدو؛ گلزنی مقابل 46 تیم ملی مختلف گل کریستیانو رونالدو به قطر در دیدار دوستانه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال کره وحید امیری کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد