Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، علی نصیری درباره آخرین وضعیت پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» اعلام کرد: همه اقدامات سازمان مدیریت بحران در حوزه ‌مدیریت ویروس کرونا ذیل این کمپین، انجام می‌شود که کارهای اولیه برای این کمپین در فاز نخست، راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ مرکز واکسیناسیون فعال است، افزود: با شروع این طرح ۲۶ مراکز واکسیناسیون فعال شد و با اعلام نیاز یک مرکز خودرویی دیگر و یک مرکز ثابت به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری در فرهنگسرای بهمن به این ظرفیت افزوده شد اما در حال حاضر ۶ مرکز به دلیل مراجعه کمتر تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نصیری، اجرای فاز ۲ واکسیناسیون و افتتاح مراکز جدید تا روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست طرح واکسیناسیون از عدد هدف‌گذاری شده ۱۲ هزار دُز عبور کردیم، اضافه کرد: در این طرح مقرر شد که معتادان کمپ‌ها و پاتوق‌ها، کودکان کار و خانواده آنان، اتباع بیگانه غیر مجاز، کارتن خواب‌ها و حاشیه نشین‌ها شناسایی و توسط واحدهای سیار واکسینه شوند و البته واکسیناسیون گروه‌های آسیب پذیر ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در حال حاضر آمادگی داریم تا جاماندگان ایثارگران، جانبازان، معلولان، سالمندان و به طور کلی کسانی که امکان خروج از منزل را ندارند، از طریق بانک‌های اطلاعاتی و سامانه ۱۳۷ شناسایی و در مراکز سیار واکسینه شوند.

برچسب‌ها واکسیناسیون خودرویی شهرداری تهران طرح واکسیناسیون کرونا سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران واکسیناسیون تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسیناسیون خودرویی شهرداری تهران طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون خودرویی شهرداری تهران طرح واکسیناسیون کرونا سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران واکسیناسیون تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند