Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "حمید هداوند" در جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضایی با قدردانی از همکاری و هم افزایی ایجاد شده بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، بیان داشت: همکاری و هم افزایی بین این دو سازمان به طور حتم موجب ارتقا و افزایش امنیت و آرامش در جامعه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "حمید هداوند" در جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضایی با قدردانی از همکاری و هم افزایی ایجاد شده بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، بیان داشت: همکاری و هم افزایی بین این دو سازمان به طور حتم موجب ارتقا و افزایش امنیت و آرامش در جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دنبال تحقق شعار هوشمندی در انجام ماموریت‌های خود می‌باشد، افزود: استفاده و بهره برداری از تکنولوژی روز و حرکت به سمت و سوی هوشمند کردن پلیس به طور حتم نقش عمده‌ای در انجام بهتر ماموریت‌ها خواهد داشت.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه همکاری و هم افزایی پلیس و دستگاه قضا می‌تواند موجب افزایش امنیت و کاهش نا امنی در جامعه شود، گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و این جایگاه‌ها و مشاغل امانتی است که باید به درستی حق آن را ادا نمائیم.
سردار هداوند با اشاره به اینکه امنیت مهمترین مولفه رونق و شکوفایی کشور در زمینه‌های مختلف است، عنوان داشت: تعامل و همکاری پلیس و دستگاه قضا در ایجاد و گسترش امنیت نقش مهمی دارد که باید تلاش کنیم که تعامل و همکاری به گونه‌ای باشد که در ارتقا امنیت و احساس امنیت مردم تاثیر گذار باشد.
وی افزود: دستگاه قضا و نیروی انتظامی از جمله سازمان‌های هستند که بیشترین مناسبات کاری و اداری را با هم دارند و در این زمینه بحمدالله همکاری و هم افزایی خوبی بین این دو مجموعه وجود دارد.
سردار هداوند با تاکید بر اینکه ارتباط الکترونیکی پلیس و دستگاه قضا می‌تواند در تسریع امور تاثیر بسزایی داشته باشد، بیان داشت: باید تلاش نماییم که کار مردم را با سرعت و دقت انجام دهیم و باور داشته باشیم که خدمت به مردم بزرگترین افتخار و عبادت است که باید آن را قدر بدانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هداوند قوه قضائیه پلیس ناجا همکاری و هم افزایی پلیس و دستگاه قضا دستگاه قضایی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند