Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:51:28 GMT

دومین برد متوالی فولاد در والیبال باشگاههای آسیا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۹۸۷۵

دومین برد متوالی فولاد در والیبال باشگاههای آسیا

تیم فولاد سیرجان در سومین روز رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا نماینده ازبکستان را شکست داد و به دومین برد خود در این مسابقات دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، سومین روز مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (یکشنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد سیرجان که در گروه B این رقابت‌ها با نمایندگانی از کشورهای قطر، تایلند، فیلیپین و ازبکستان همگروه است، در دومین دیدار امروز و دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف AGMK ازبکستان رفت.
شاگردان سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان در ست سوم این مسابقه 26 بر 24 مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 14 و 25 بر 10 حریف خود را شکست دادند و به دومین برد متوالی دست یافتند.
رقابت دو تیم در ست اول و سوم بسیار نزدیک به هم پیش رفت و حتی در ست اول تا امتیاز 16 حریف ازبکستانی پیش بود. در ست دوم و چهارم فولاد سیرجان اقتدار خود را در زمین به رخ حریف کشید و در مجموع سه بر یک فاتح این مسابقه شد تا از دو برد، 6 امتیازی شود.    
سیرجانی‌ها این مسابقه را با ترکیب آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رامین خانی، مهدی جلوه، الکساندار بلاگوویچ و محمد صادقی در مناطق یک تا 6 و مصطفی حیدری به عنوان لیبرو آغاز کردند.
داورانی از کشورهای کویت و تایلند قضاوت دیدار فولاد سیرجان و نماینده ازبکستان را بر عهده داشتند.
جلسه آنالیز نماینده ازبکستان ساعت 10 صبح به وقت محلی با شرکت تمامی اعضای تیم فولاد سیرجان برگزار شد و در این نشست عملکرد تاکتیکی، تکنیکی و بازیکنان تیم agmk از سوی سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان مورد بررسی قرار گرفت.
تیم فولاد سیرجان در نخستین مسابقه این رقابت‌ها تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را سه بر صفر شکست داده بود.
قهرمان لیگ برتر سال 99 ایران، فردا (دوشنبه) در حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف العربی قطر می‌رود که هدایت این تیم را خوان سیچلو در این رقابت‌ها برعهده دارد. والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم فولاد سیرجان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور ۲۹ تیم در صربستان پیگیری می‌شود. تیم والیبال دانش آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب حریف شد اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان ساعت ۱۹ روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

کد خبر 6089970 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین