Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور که خبر از پرداخت مطالبات چهار بازیکن و مربی سابق خود داده بود، در انتظار دریافت تأییدیه از سوی فیفا و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز چهارشنبه هفته گذشته با صدور اطلاعیه‌ای خبر از پرداخت مطالبات‌ این باشگاه به کوین کنستانت، استوکس، پاتریک و میمبلا داد و سپس مدیران تراکتور از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان تبریزی تا سه روز آینده خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که هنوز اتفاق نیفتاده است و علیرغم اعلام باشگاه تراکتور و گذشت چهار روز از زمان پرداخت مطالبات، پنجره نقل‌وانتقالاتی بین‌المللی سرخ‌های تبریزی بسته است.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می دهد فیفا تأییدیه پرداخت مطالبات کوین کنستانت را به این باشگاه و فدراسیون فوتبال ارسال کرده است اما تاکنون پرداخت مطالبات استوکس و پاتریک اعلام وصول نشده است.

به این ترتیب باشگاه تراکتور که پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش به دلیل شکایت کنستانت، استوکس و پاتریک بسته شده بود، برای رفع ممنوعیت نقل‌و‌انتقالاتی در انتظار دریافت تأییدیه استوکس و پاتریک است که با توجه به تعطیلی آخر هفته در اروپا، در بهترین حالت این اقدام به فردا موکول خواهد شد. در این زمینه نیز گفته می‌شود ارسال تأییدیه پاتریک در دست اقدام است و پول این مربی سابق تراکتوری‌ها به حساب او نشسته است، اما فعلاً از استوکس خبری نیست!

به گزارش تسنیم، باشگاه تراکتور پس از دریافت تأییدیه فیفا در پرداخت مطالبات استوکس و پاتریک، باید رضایت طلبکاران داخلی را نیز که پرونده آنها در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در جریان است، جلب کند تا بتواند قرارداد بازیکنان جدید را در فدراسیون فوتبال به ثبت برساند.

پرداخت بدهی 4 پرونده خارجی تراکتور و اعلام وصول به فیفا

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنتونی استوکس فوتبال تراکتور تبریز آنتونی استوکس فوتبال تراکتور تبریز پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه تراکتور پرداخت مطالبات پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد