Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقدامی که عوامل داخلی در برخی فدراسیون های ورزشی انجام داده اند و اسناد و مدارک تخلفات احتمالی را به نهادهای بین المللی ارسال می کردند، سراغ یک فدراسیون حاضر در شانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک آمده تا این فدراسیون در خطر برخورد انضباطی از کمیته بین المللی پارالمپیک و تعلیق قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک از سوم تا چهاردهم شهریورماه به میزبانی توکیو برگزار شد و کاروان ورزش ایران با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و یک مدال برنز در رده سیزدهم جدول رده بندی توزیع مدال ها قرار گرفت.

با گذشت بیش از یک ماه از پایان این رویداد، برخی عوامل داخلی اسناد و مدارکی مبنی بر تخلف دو ورزشکار شرکت کننده در این رویداد را برای کمیته بین المللی پارالمپیک ارسال و تاکید کرده اند که این دو ملی پوش و فدراسیون آنها واقعیت را بیان نکرده اند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد این دو ورزشکار که از جمله مدال آوران طلای کاروان ورزش ایران بوده اند، از سوی این افراد مورد اتهام هستند که در مورد میزان معلولیت و مشکل جسمانی خود واقعیت را نگفته اند و با شرایطی متفاوت از دیگران در این رقابت حضور داشته اند و به مدال طلا رسیده اند.

پس از ارسال اسناد و مدارک توسط برخی عوامل داخلی، کمیته بین المللی پارالمپیک در نامه ای به همتایان ایرانی خود خواستار ارائه توضیحات در این مورد شده اند که پاسخی برای این درخواست آماده و ارسال شده است.

با این حال عواملی که اسناد و مدارک ابتدایی را برای کمیته بین المللی پارالمپیک ارسال کرده بودند برای بار دوم مدارکی را به این کمیته ارسال کرده‌اند که تایید می کند این دو ورزشکار شرایط جسمانی سالمی داشته‌اند و نباید در بازیهای پارالمپیک شرکت می‌کردند.

هر چند کمیته بین المللی پارالمپیک هنوز واکنشی به این تخلف احتمالی و نحوه برخورد با دو ورزشکار به طور رسمی نداشته است اما پیگیری های خبرنگار مهر نشان داد در صورت قطعی شدن این تخلف فدراسیون مربوطه با خطر تعلیق مواجه خواهد شد و مدال طلای دو ورزشکار نیز از آنها گرفته می شود.

البته مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون مربوطه در تلاش هستند تا با ارائه اسناد و مدارک لازم، کمیته بین المللی پارالمپیک را قانع کنند که تخلفی در این مورد صورت نگرفته است.

کد خبر 5323848

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو کمیته بین المللی پارالمپیک مدال طلا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال امارات کشتی آزاد تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس حمید سجادی مهدی طارمی والیبال مسابقات انتخابی جام جهانی کمیته بین المللی پارالمپیک اسناد و مدارک دو ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • پافشاری اوکراین برای گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر