Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@06:20:21 GMT

حمله مار شاه کبرا به پیرمرد حین نمایش قدرت + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۰۲۲۹

حمله مار شاه کبرا به پیرمرد حین نمایش قدرت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرمرد ۶۰ ساله هندوستانی که پس از شکار مار شاه کبرا با انداختن آن به دور گردنش در حال خودنمایی بود بر اثر گزش مار جانش را از دست داد. قربانی که نامش «راگهوناندان بهومیج» اعلام شده در حالی که مار شاه کبرا را به دور گردن خود انداخته بود سرگرم نمایش قدرت برای شاهدان عینی بود که مورد حمله غافلگیرانه مار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهومیج در حال کار در مزرعه شالیکاری بود که این مار توجه اش را به خود جلب کرد. این اتفاق در روستایی در ایالت شرقی آسام هند رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده لحظاتی پیش از وقوع حمله مار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو قربانی در حالی که مار را به دور گردنش انداخته و با یک دست سر مار و دست دیگر دم آن را گرفته سرگرم انجام حرکات موزون دیده می‌شود. در ادامه ماجرا که در ویدئو نشان داده نشده این مرد بر اثر غفلت، مورد حمله ناگهانی مار قرار گرفته و روی زمین می‌افتد. او سپس توسط همسایگان به نزدیکترین بیمارستان منتقل، اما پزشکان مرگ وی را اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید

حمله مرگبار مار شاه کبرا به مارگیر محلی!

بنا به گزارش رسانه‌های محلی تیمی از ماموران جنگلبانی محلی در محل حادثه حاضر شده و این مار شاه کبرا بزرگ را شکار کردند. این مار بعدا در یک منطقه جنگلی رها شد. هنوز مشخص نیست آیا قربانی یک مارگیر حرفه‌ای بوده که دست به این اقدام مرگبار زده یا خیر.

گفتنی است؛ مار شاه کبرا بزرگترین مار سمی جهان است که در جنگل‌های هند تا جنوب آسیا از جمله فیلیپین و اندونزی یافت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مار سمی مار کبرا مار شاه کبرا اخبار حوادث مار شاه کبرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه تلخ پیرمرد پس از زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم

بازدید 10 بر اثر آتش سوزی در امامزاده ابراهیم بیش از 120 خانه و واحد اقامتی و مغازه خسارات شدیدی وارد شد و شماری از آنها به طور کامل نابود شدند. تصاویری از گریه شهروندی که دارایی‌هایش در امامزاده ابراهیم سوخت را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گریه تلخ پیرمرد پس از زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری