Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:46:19 GMT

درخواست علیرضا منصوریان از رضا عنایتی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۰۲۳۳

درخواست علیرضا منصوریان از رضا عنایتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و حالا با توجه به تقابل دوستانه با تیم هوادار، از سرمربی و بازیکنان این تیم درخواستی دارد.

منصوریان در خصوص چگونگی ابتلای خود به کرونا گفت: متاسفانه تست کرونای من در حالی مثبت اعلام شد که اصلا نمی دانستم به این ویروس مبتلا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینوس های من همیشه قبل از فصل بهار و پاییز عود می کند و دچار سردرد می شوم. اینبار که دچار سردرد شدم تست دادم که متاسفانه مثبت اعلام شد. از رضا عنایتی و بازیکنان تیم هوادار عذرخواهی می کنم که در جریان بازی دوستانه با هوادار با آنها برخورد داشتم و به خاطر علاقه ای که به آقا رضا و شاگردانش داشتم با آنها دیده بوسی کردم. خواهش من از رضا عنایتی و بچه های تیم هوادار این است که تست بدهند.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: شب پیش از اینکه تست کرونایم مثبت اعلام شود حالم خوب بود و حتی شب قبل تر در رستوران خود میزبان احمد رضا عابدزاده بودم و با هم شام خوردیم. اما دیروز سردرد شدید گرفتم و تست PCR دادم که متاسفانه نتیجه تست مثبت اعلام شد. به هر صورت از همه دوستانی که پیام دادند و برایم آرزوی سلامتی کردند تشکر می کنم و امیدوارم کسانی که به این ویروس مبتلا شده اند به سرعت سلامتی خود را به دست بیاورند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1562593

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا منصوریان ویروس کرونا تیم صنعت نفت آبادان مثبت اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد