Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین تیم فوتبال استقلال مطالباتی از باشگاه استقلال دارند و در چند نوبت ایمیل اخطار به این باشگاه ارسال کرده‌اند.
با حضور مدیریت جدید در استقلا‌ل، مسئولان باشگاه با میلیچ و وکیل او صحبت‌هایی انجام داده‌اند تا مطالباتش را طی توافق دوطرفه به صورت اقساط پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ در ایمیل‌های اخیرش از طریق وکیل خود خواستار پرداخت دیرکرد مبلغ قراردادش هم شده است که مسئولان استقلال به دنبال توافق با او هستند که اگر مطالباتش را پرداخت کنند، دیرکردی به او پرداخت نشود.

در رابطه با دیاباته، هنوز مسئولان استقلا‌ل نتوانسته‌اند با او توافق کنند، اما قرار است با وکیل مهاجم فعلی الغرافه قطر مذاکراتی انجام دهند. این مذاکرات در حالی انجام خواهد شد که گفته می‌شود هنوز حکمی از سوی فیفا به باشگاه استقلا‌ل ابلاغ نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هروویه میلیچ تیم فوتبال استقلال شیخ دیاباته هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر منچستریونایتد، تایید کرد برای بهبود بازی خود، ویدیوی بازی‌های وینگرهای سابق این باشگاه مانند کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام را تماشا می‌کند.

در تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل برنلی، آنتونی تنها گل تیمش را به ثمر رساند و مانع از شکست یونایتد شد. این بازیکن برزیلی که هنوز 24 سال سن دارد، مشتاق است تا عملکردش را بهبود ببخشد و از بازیکنان بزرگی که قبلاً در این باشگاه کار می‌کردند، الهام می‌گیرد.

آنتونی به سایت رسمی یونایتد گفت:"من همیشه کریستیانو رونالدو را دنبال می‌کردم، او در پست وینگر خیلی خوب بازی می‌کرد. من همیشه لیونل مسی و نیمار را خیلی دوست داشتم، آن‌ها سه بازیکنی هستند که همیشه دنبال آن‌ها را دنبال می‌کردم.

در بازی‌های ویدیویی با بکام زیاد بازی کردم، اخیرا مستندش را دیدم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. بکام برای من منبع الهام است. قبلاً برای او احترام قائل بودم، از او تمجید می‌کردم و پس از تماشای مستندش، این تحسین بیشتر شد. او بازیکنی بود که از بچگی دنبالش می‌کردم، همانطور که گفتم اخیراً از تماشای مستند او چیزهای زیادی یاد گرفتم.

فوتبال همیشه در حال تغییر است و امروز با بازی در یک باشگاه بزرگ، مانند بازی در یونایتد، باید این کار را هر روز انجام دهید. اینکه حمله کنم یا در دفاع به تیم کمک کنم برای من سخت نیست، مهم این است که تیم برنده شود. قبلاً بارها گفته‌ام: شما باید خود را فدای تیم و باشگاه کنید و انجام این کار برای من مشکلی ندارد.

این مهم است که نه تنها در جام حذفی خوب بازی کنیم، بلکه باید فصل را در لیگ برتر هم خیلی خوب به پایان برسانیم. این چیزی است که من برای آن کار کرده‌ام، احساس بسیار خوبی دارم و برای هر فرصتی آماده هستم."

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)