Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@18:13:05 GMT

بررسی عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۰۵۹۵

بررسی عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات

کادر فنی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که با وجود جدایی چند بازیکن، نفرات خوبی جایگزین شده‌اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی خودش را برای حضور در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر آماده می‌کند که تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته است. محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، هروویه میلیچ، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و داریوش شجاعیان نفرات شاخصی بودند که از استقلال جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی کارشناسان و حتی هواداران استقلال اعتقاد دارند که این تیم فاقد یک پلی‌ میکر یا هافبک - مهاجم شاخص در ترکیب خود است. کادر فنی استقلال اعتقاد دارد که جدایی برخی بازیکنان دست آنها نبوده است، از طرفی، آبی‌پوشان در نیم فصل دوم سال گذشته در ۱۰ بازی بدون پلی میکر صاحب ۹ برد و یک تساوی شدند و می‌توانند با همان سیستم در این فصل بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلال به دنبال توافق با میلیچ و مذاکره با دیاباته

استقلال برای جانشینی میلیچ و نادری، نفراتی چون جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی را جذب کرده است. در پست دفاع وسط، به جای غلامی که رباط صلیبی پاره کرده و چند ماهی دور از میادین خواهد بود، عارف آقاسی جذب شده است. زبیر نیک‌نفس به جای ریگی آمده و امیرحسین حسین‌زاده و امیرعلی صادقی نیز جانشین مهدی قایدی شده‌اند. در خط حمله، استقلالی‌ها قصد دارند علاوه بر امین قاسمی‌نژاد یک بازیکن خارجی در سطح دیاباته جذب کنند. کادر فنی استقلال اعتقاد دارد که این تیم با وجود اینکه دچار تغییرات شده، اما مهره‌های خوبی اضافه شده‌اند. ضمن اینکه، رزوبه چشمی نیز قرار است به این تیم اضافه شود که قابلیت بازی در خط دفاع و هافبک دفاعی را دارد. 

انتقاد دیگر از استقلال، عدم جذب جانشین برای مهدی قایدی است، اما کادر فنی استقلال براین باور است که شاید بازیکنی در سطح قایدی در استقلال وجود نداشته باشد. با این حال حسین‌زاده خیلی خوب خودش را نشان داده و در دیدار با الهلال عربستان ستاره آبی‌پوشان بود، آن هم در شرایطی که اولین تجربه‌اش را با استقلال پشت سر می‌گذاشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان استقلال نقل و انتقالات فرهاد مجیدی استقلال اعتقاد کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!

عضو کمیته استیناف گفت: محرومیت های یک جلسه ای تعلیقی که قطعی شده دیگر در کمیته استیناف قابلیت بررسی ندارد.

طرفداری | مهدی دادرس در خصوص اینکه گفته می شود درخواست باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت یک جلسه ای سید حسین حسینی رد شده است، صحبت هایی را انجام داد.

مهدی دادرس به آنا گفت:

برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

وی در خصوص اینکه در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت دانیال اسماعیلی فر هم چنین شرایطی برقرار است، تاکید کرد:

رای کمیته انضباطی دانیال اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و اگر رای قطعی نباشد می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند در غیر این صورای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف همچنین در مورد اینکه آیا درخواستی از باشگاه پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته لانضباطی در مورد اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت:

چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!