Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان بازی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در ۲ هفته از لیگ برتر مشخص شد.

از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۷ مهرماهدیدار تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه تیم نفت آبادان از ساعت ۱۸ در خانه میزبان تیم ذوب آهن است. زمان دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس به دلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا متعاقبا اعلام می‌شود.

مسابقات هفته دوم روز یکشنبه دوم آبان ماه برگزار می‌شود که تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶ میزبان تیم سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان است و تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ همان روز میهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود. تیم نفت آبادان نیز از ساعت ۱۸ روز دوشنبه سوم آبان میهمان تیم تراکتورسازی تبریز است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران ورزش و جوانان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند