Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@15:35:24 GMT

هوشمندسازی در پلیس یک اصل است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۰۷۸۷

هوشمندسازی در پلیس یک اصل است

فرمانده انتظامی ناجا گفت: باید بسترهای لازم برای استفاده از فناوری ارتباطی به روز و هوشمند در پلیس را فراهم کنیم و هوشمندسازی در پلیس یک اصل است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی پلیس امروز یکشنبه هجدهم مهر ماه سال جاری با حضور مسئولان نیروی انتظامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی ناجا در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از پیشتازترین مجموعه‌ها در استفاده از ابزار ارتباطی و اطلاعاتی نوین است.

وی تصریح کرد: در طول سالهای اخیر و همچنین طی ماههای اخیر گامهای موثر و مهمی در هوشمندسازی ابزار پلیس برداشته شده است.

فرمانده انتظامی ناجا تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای استفاده از فناوری ارتباطی به روز و هوشمند در پلیس را فراهم کنیم و هوشمندسازی در پلیس یک اصل است.

سردار اشتری گفت: پلیس یک دستگاه خدماتی هم محسوب می‌شود و در تلاش هستیم تا عملکرد ما طوری باشد که مردم تغییر و تحولات و تسهیل در امور مرتبط با پلیس را حس کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ناجا نیروی انتظامی وزارت ارتباطات پلیس یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید هادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال امروز از دستگیری رباینده کودک ۱۸ ماهه گیلانی در خلخال خبر داد و اظهار کرد: در پی خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه یک خانواده گیلانی در استان گیلان و متواری شدن رباینده به سمت شهرستان خلخال با یک دستگاه پراید سواری

پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قضایی و با پوشش محور‌های مواصلاتی به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری سواری پراید مورد نظر در حوزه خلخال شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

موسوی ادامه داد: رباینده با همت پلیس دستگیر و با تماس تلفنی با خانواده کودک این کودک صحیح وسالم به خانواده تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال بیان کرد: پلیس در هر زمان و در هر شرایطی خود را موظف به تامین امنیت و آرامش مردم دانشته و دراین عرصه مسوولانه و متعهدانه تلاش می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • چاقو پسر درون سینه پدر