Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی که روز سوم شهریورماه سالجاری با گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مجلس به عنوان وزیر ورزش دولت سیزدهم کارش را آغاز کرد، هنوز تکلیف مسئولان برخی پست های این وزارتخانه را مشخص نکرده است.

معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای یکی از این پست هاست که در حال حاضر مهدی علی نژاد این مسئولیت را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر می رسد مثل معاونت هایی که مسئولانشان تغییر کرده و نفرات جدید معرفی شده اند، این پست هم بزودی شاهد تغییرات خواهد بود.

برای نشستن روی صندلی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای چند گزینه مطرح شده بودند که مهمترین آنها علی رغبتی از مدیران باسابقه وزارت ورزش و محمد پولادگر رئیس فعلی فدراسیون تکواندو بود.

پولادگر که سالهاست ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده دارد در انتخابات امروز اتحادیه تکواندو آسیا به عنوان نایب رئیس انتخاب شد تا بتواند طبق اساسنامه جدید فدراسیون ها مجددا در انتخابات پیش روی این فدراسیون شرکت کند.

پیش از این گفته می شد در صورتی که پولادگر نتواند مسئولیت آسیایی خود را حفظ کند و در انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت نکند، احتمال حضورش در وزارت ورزش بیشتر خواهد شد. اما حالا با انتخاب وی در اتحادیه آسیا و تمایل برای ادامه حضور در تکواندو به نظر می رسد که حضوری در معاونت توسعه ورزش قهرمانی منتفی خواهد شد.

علی رغبتی نیز با این که از مدیران باسابقه و قدیمی وزارت ورزش به شمار می رود و یکی از گزینه های این مسئولیت بود بنا بر دلایلی نتوانست شرایط حضور در این پست را برای خود فراهم کند.

سومین گزینه ای که از او به عنوان فرد جایگزین مهدی علی نژاد نام برده می شود و از مدیران باسابقه ورزشی است، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است که نزدیک به ساختمان سئول است و احتمال دارد این مسئولیت را بپذیرد.

مهرزاد حمیدی از مدیران دانشگاهی ورزش به شمار می رود و چند سالی است در معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار است.

هر چند به نظر می رسد شرایط وزارت ورزش به گونه ایست که ممکن است هر تغییری در تصمیمات اتخاذ شده صورت بگیرد اما پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد که مهرزاد حمیدی از سایر گزینه ها شانس بیشتری برای حضور در وزارت ورزش دارد.

کد خبر 5323934

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرزاد حمیدی وزارت ورزش و جوانان محمد پولادگر حمید سجادی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی فوتبال مسابقات قهرمانی جهان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال امارات تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس حمید سجادی مهدی طارمی والیبال مسابقات انتخابی جام جهانی توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست