Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرگرد مهدی توانگر روز یکشنبه در همایش موتورسواران قانونمند جزیره کیش اظهار داشت: هم اکنون در مرکز آموزش رانندگی آلاء کیش مجوز رانندگی موتورسیکلت (گواهینامه) به متقاضیان پس از سپری شدن آموزش های علمی (آیین نامه) و عملی اعطا می شود.

وی اضافه کرد: پلیس راهنمایی رانندگی کیش به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تسهیلات ویژه ای در ارایه آموزش های آیین نامه به افراد باسواد و بی سواد و همچنین آزمون عملی به متقاضیان ارایه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد توانگر با بیان اینکه تمامی صاحبان و رانندگان موتوسکلت های شارژی در این جزیره در ۲ ماه آینده باید نسبت به دریافت گواهینامه، بیمه نامه و مدارک قانونی دستگاه نقلیه اقدام کنند افزود: همچنین ساماندهی موتوسیکلت ها در این جزیره با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری همایش موتوسواران قانونمند اظهار داشت: بخش قابل توجهی از ترافیک شهری متعلق به راکبان موتوسیکلت ها بوده و این وسیله به دلیل سطح ایمنی پایین همیشه بالاترین آسیب در تصادفات را دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کیش یادآور شد: لازم است رانندگان و سرنشین های موتورسیک برای کاهش آسیب های احتمالی هنگام استفاده از این وسیله نقلیه حتما موارد ایمنی به ویژه استفاده از کلاه ایمنی، رعایت حق تقدم، حرکت در منتهی الیه سمت راست خیابان را رعایت کنند.

همایش موتوسواران قانونمند با حضور حدود ۴۰ موتورسوار برگزار و پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کیش به مناسبت هفته ناجا به این رانندگان کلاه ایمنی اهدا کرد.

۱۳ تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی است که امسال به دلیل تقارن این ایام با عزاداری اربعین حسینی از ۱۷ تا ۲۳ مهر برگزار می شود.

برچسب‌ها کیش هرمزگان هفته ناجا هفته نیروی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش هرمزگان هفته ناجا کیش هرمزگان هفته ناجا هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. 

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. 

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد. 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش:

منبع: جماران

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند