Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسئله مهم در آن زمان اعتماد به حسن سلیقه و کیفیت انجام کار گل‌فروشی بود و نگرانی از نحوه ارسال گل و تازگی گل‌ها بی‌تردید وجود داشت. در بسیاری از موارد خریدار به ناچار پروسه سفارش و ارسال را از دور دنبال می‌کرد و در نهایت نمی توانست از کیفیت کار مطلع شود. شاید امروزه هم هنوز کسانی هستند که سفارش گل را به صورت تلفنی انجام می‌دهند اما چندسالی هست که کار خریداران بسیار آسان‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه‌های اینترنتی خدماتی را عرضه می‌کنند که قابل مقایسه با سیستم سنتی خرید و فروش نیست. البته همچنان اطمینان از کیفیت کار فروشندگان بسیار مهم و تاثیرگذار است. راهکارهایی برای شناسایی فروشگاه‌های معتبر در اینترنت وجود دارد که به خریداران کمک می‌کند تا اطمینان لازم را به دست آورند. گل‌فروشی آنلاین فلوریا از جمله فروشگاه‌های آنلاینی است که امکان سنجش و ارزیابی آن به روشنی وجود دارد. خرید گل در گل‌فروشی آنلاین فلوریا در کوتاه‌ترین زمان و با اطمینان بیشتر انجام می‌شود. به طوری که خریداران همزمان از مزایای خرید حضوری و خرید غیرحضوری بهره‌مند می‌شوند.

گل‌فروشی زعیم

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین گل‌فروشی‌های شهر تهران از دهه چهل شمسی فروشگاه خود را افتتاح کرده است. گل‌فروشی زعیم در میدان پاستور فروشگاهی بزرگ با گل‌های متنوع است. اما سابقه خانواده زعیم در این زمینه به سالها پیش از این باز می‌گردد. در سال ۱۳۱۹ سید حسن زعیم تولید گل و گیاه و درختچه‌های مثمر و غیر مثمر را با باغچه‌ای کوچک آغاز می‌کند. بعد از آن کار خود را گسترش می‌دهد و در دهه چهل گل‌فروشی خود را در مرکز شهر افتتاح می‌کند. هم‌اکنون فرزندان مرحوم زعیم به تولید و فروش گل و گیاه می‌پردازند.

گلفروشی بهرام

یکی از باسابقه‌ترین گل‌فروشی‌های شمال شهر تهران گل‌فروشی بهرام است. بهرام جعفری در سال ۱۳۴۵ گل‌فروشی خود را در خیابان جردن افتتاح کرد و این فروشگاه از آن سال تا کنون به ارائه انواع گل و گیاه به مشتریان خود می‌پردازد. گل‌فروشی بهرام به عنوان موسسه‌ای با سابقه با تولید انواع گل و گیاه و شرکت در نمایشگاه‌های مختلف نام خوبی از خود به جای گذاشته است. با مراجعه به گل‌فروشی بهرام می‌توان نمونه‌های متنوعی از گل‌ها و گیاهان زینتی را مشاهده کرد.

فلوریا؛ گل فروشی ای منحصر به فرد

همه کسانی که برای مناسبت‌های مختلف گل تهیه می‌کنند سلیقه یکسانی ندارند. تامین همه سلیقه‌ها برای گل‌فروشی‌های کوچک کار بسیار دشواری است. آنها مجبورند با توجه به فضا و امکاناتی که در اختیار دارند محصولات مشخصی را برای خریداران به نمایش بگذارند. این محصولات معمولا شامل پرفروش‌ترین و همه‌پسندترین گل‌ها و طرح‌ها می‌شود. انتخاب طرح‌های دسته‌گل یا تاج گل هم در این شرایط از میان طرح‌های محدود موجود در فروشگاه و یا انتخاب گل‌ها انجام می‌شود. گل‌فروشی آنلاین فلوریا این امکان را فراهم کرده است که تعداد بسیار بیشتر گل‌ها با طرح‌های متنوع‌تر در معرض دید خریداران قرار گیرد.

خریداران در گل‌فروشی آنلاین فلوریا با جستجو در میان عکس‌های باکیفیت از انواع گل‌ها و دسته‌گل‌ها و تاج گل‌ها می‌توانند در شرایط بهتری بر اساس سلیقه منحصر به فرد خود دست به انتخاب بزنند. گل‌فروشی آنلاین فلوریا از سویی دسته‌بندی منظمی از گل‌ها و طرح‌های تاج گل و دسته‌گل‌ها ارائه کرده است و از سوی دیگر برای مناسبت‌ها و مراسم‌های گوناگون پیشنهادات متنوعی دارد. در این صورت دیگر نیازی به مراجعه به چند گل‌فروشی نیست و نگرانی از بابت زیبایی طرح‌ها نیز با این روش از بین خواهد رفت.

ویژگی‌های خاص گل‌فروشی آنلاین فلوریا

خرید اینترنتی گل امکانات بهتری را در مقایسه با خرید سنتی فراهم می‌کند. مواردی مثل ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه‌روز یا سهولت خرید گل و... .  با جستجو در اینترنت فروشگاه‌های بسیاری را می‌توان یافت اما کیفیت کار هر کدام از آنها متفاوت خواهد بود. گل‌فروشی آنلاین فلوریا در مقایسه با دیگر گل‌فروشی‌های اینترنتی شرایط منحصر به فرد و ویژه‌ای دارد که آن را به انتخاب اول خریداران گل تبدیل می‌کند. سابقه کاری و بازخوردهای مشتریان قدیمی این گل فروشی در شبکه‌های اجتماعی گواه کیفیت کاری این مجموعه در طی سال‌های فعالیت آن است.

آنها که کیفیت گل‌ها برای‌شان از اهمیت بالایی برخوردار است در گل‌فروشی آنلاین فلوریا می‌توانند نژادهای مختلف گل را به دقت ارزیابی کرده و گل‌های مد نظر خود را انتخاب کنند. طراوت و تازگی گل‌ها در این گل‌فروشی در بالاترین سطح و بسیار بیشتر از گل‌فروشی‌های سنتی است. کسانی هم که به قیمت مناسب و صرفه‌جویی در وقت و هزینه اهمیت می‌دهند می‌توانند گل‌ها و محصولات گل‌فروشی فلوریا را تا ۳۵ درصد ارزان‌تر از گل‌فروشی‌های دیگر تهیه کنند. این کاهش هزینه به دلیل برداشتن واسطه‌ها در این گل‌فروشی و خرید مستقیم از گلخانه انجام می‌شود. همواره تخفیف‌هایی نیز برای بعضی از محصولات وجود دارد که خریداران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. به این موارد می‌توان ارسال رایگان در تهران و صرفه‌جویی در زمان برای خرید را نیز افزود. مسئله مهم دیگر اطمینان از نحوه پرداخت پول در درگاه‌های اینترنتی است. بعضی از افراد نگران لو رفتن اطلاعات حساب بانکی خود هستند. گل‌فروشی آنلاین فلوریا دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت است. به این ترتیب امنیت درگاه‌های بانکی معرفی شده در این سایت کاملا تضمین شده است. همچنین گل‌فروشی آنلاین فلوریا برنامه‌هایی برای نحوه خاص ارسال گل‌ها، تاج گل‌ها، دسته‌گل و سایر محصولات خود دارد. خریداران گل از هر نقطه ایران و حتی سایر کشورها می‌توانند سفارش خود را با کارت هدیه مخصوص و متن دلخواه خود برای هر نقطه از شهر تهران ارسال کنند. ارسال به سایر شهرستان‌های استان تهران و استان البرز نیز با صرف هزینه اندک امکان‌پذیر خواهد بود. خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر برنامه تقدیم هدیه و سورپرایز خود را به تیم حرفه‌ای و باسابقه فلوریا بسپارند.

نحوه خرید اینترنتی گل در گل‌فروشی آنلاین فلوریا

از آن سالهایی که فروشگاه‌های اینترنتی به تدریج فعالیت خود را آغاز می‌کردند تا امروز که خرید و فروش آنلاین به فرهنگی فراگیر تبدیل شده است، امکانات سایت‌های اینترنتی پشرفت‌های قابل توجهی داشته است. البته امروز هم فروشگاه‌های اینترنتی مختلف ساختارهای متفاوتی دارند. گل‌ُفروشی آنلاین فلوریا با ارائه بهترین قالب‌ها و امکانات برای سایت اینترنتی خود بهترین شرایط را برای خرید آسان کاربران فراهم کرده است. به این ترتیب جستجوی محصولات و ثبت سفارش به ساده‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. محصولاتی که گل‌فروشی آنلاین فلوریا عرضه می‌کند گستره وسیعی از انواع گل‌ها تا تاج‌ گل، سبد گل، باکس گل و همچنین عروسک و شکلات و حتی گل و گیاهان آپارتمانی را در بر می‌گیرد. خریداران می توانند بعد از جستجو در میان طرح‌‌های مختلف جزییات دقیق‌تری از گل‌های مورد نظرشان را مشخص کنند. به عنوان مثال برای سفارش یک باکس گل خریدار می‌تواند نوع گل‌های درون آن و کیفیت آنها مشخص کند. بعد از آن ثبت مشخصات و آدرس برای ارسال گل‌ها انجام می‌شود. پرداخت هزینه نیز با اطمینان از درگاه‌های تایید شده و یا پرداخت کارت به کارت انجام می‌گیرد. در نهایت خریداران می‌توانند در ساعتی که تعیین کرده‌اند سفارش خود را در هر نقطه از شهر تهران به رایگان دریافت کنند.

پربیننده ترین هشدار مهم برای بازنشستگان دوران سربازی متحول می‌ شود حقوق معلمان نباید کمتر از ۸۰درصد هیات علمی دانشگاه‌ ها باشد / تصویب لایحه رتبه‌ بندی قبل از پایان آبان زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعلام شد صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۰۷/۱۷)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گل فروشی خرید اینترنتی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران