Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی در سفر به استان گیلان با همکاران این اداره امور شعب دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حبیب‌الله رشید ارده عضو هیات عامل و معاونت منابع انسانی بانک به همراه سید رسول میرخلفی رئیس اداره امور شعب در نشستی صمیمانه با همکاران این اداره امور شعب ، با اشاره به تاکید مدیریت عامل بانک مبنی بر مشارکت و پیگیری روند اجرای برنامه‌های استراتژیک جهت تحقق اهداف سال 1400، به اهمیت تعیین اهداف، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای آن در فرآیندهای زمانی تعریف شده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی در ادامه سخنان خود بر تلاش هدفمند تمامی همکاران صف و ستاد در جهت جذب منابع جدید با الویت منابع قرض‌الحسنه و سپرده‌های ارزی در راستای اصلاح ترکیب منابع ؛ کاهش قیمت تمام شده پول و کاهش هزینه‌های سود پرداختی ، مشارکت عملیاتی ، نظارت موثر روسای حوزه در جهت افزایش انگیزه و مسئولیت‌پذیری تمامی همکاران ؛ لزوم جانشین پروری و رعایت اصل شایسته‌سالاری در انتصابات تاکید کرد.

وی شناسایی و نگاه ویژه به بازارهای جدید را ضمن توجه به حفظ مشتریان فعلی بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: ترویج بانکداری الکترونیک با معرفی محصولات و خدمات ممتاز بانک ملی ایران در راستای کاهش هزینه‌های عملیاتی، افزایش درآمدهای کارمزدی از طریق صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها؛ تسهیلات خرید دین و اعتبار اسنادی داخلی می تواند موجبات موفقیت شعب و اداره امور را فراهم نماید.

در پایان این مراسم سید رسول میر خلفی رئیس اداره امور شعب استان از تمامی همکاران خواست تا با تلاش مداوم و روحیه همدلی موجبات ارتقای جایگاه استان گیلان در سطح کشور را فراهم کنند و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک با ادامه این روند نتایج درخشانی در این استان رقم خواهد خورد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اداره امور شعب منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت

سید مازیار رضوی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت مهندس ناصر پیروی و یادواره شهدای انفال با بیان اینکه حراست از جنگل خط قرمز این شهید والامقام بود، گفت: شیوه مبارزاتی و برخورد شهید پیروی با قاچاقچیان و سوداگران چوب یک الگوی تمام عیار است.

او شهید پیروی را بسیار مقرراتی، مسئولیت پذیر، جدی و پرتلاش در کار دانست و افزود: شهید ناصر پیروی با فریاد عدالت خواهی، تن قاچاقچیان چوب در گیلان را به لرزه در آورده بود.

شهید راه انفال، صیانت و حافظ منابع طبیعی، شهید ناصر پیروی، متولد سال ۱۳۳۸ در روستای چشناسر منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل بود، سال ۱۳۵۹ وارد وزارت جهاد سازندگی شد و پس از طی مدارج تحصیلی دانشگاهی در مقطع کاردانی و پس از آن اخذ مدرک کارشناسی تا سال ۱۳۷۱ در سازمان جهاد سازندگی استان گیلان خدمت کرد و در ابتدای سال ۱۳۷۲ به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان منتقل شد.

او در سال ۱۳۷۹ به عنوان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماسال منصوب و با مدیریت جهادی، ضمن ایجاد وفاق و همدلی بین همکاران و همچنین استفاده مناسب از مشارکت خوب مردم این شهرستان، فعالیت‌های شایان توجهی در خصوص پاسداشت از انفال الهی به انجام رساند و عملکرد درخور تقدیری ارائه داد.

مهندس پیروی در سال ۱۳۸۴ پس از سال‌ها مبارزه قاطع با قاچاقچیان چوب و غارتگران جنگل و جلوگیری از تجاوز آنان به انفال الهی، نهایتا به دلیل امتناع از برآوردن خواسته‌های گروهی سودجو، به طرز مظلومانه‌ای به شهادت رسید و به عنوان شهید مبارزه با مفاسد اقتصادی مشهور شد.

بیشتر بخوانید: هجدهمین سالروز شهادت مهندس ناصر پیروی + تصاویر

این شهید گیلانی مدافع انفال در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ در مسیر عزیمت به محل کار ربوده شد. پس از چند روز  جست‌وجو، پیکر بی جان او در منطقه جنگلی هفت دغنان شهرستان صومعه سرا پیدا شد و در نهایت در زادگاهش به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف