Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث اعظمی معاون میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : از محل اعتبارات ملی مرمت بنا‌ها و آثار تاریخی درخواست اعتبار برای مرمت بنای پل کوچه و چند پروژه دیگر دادیم که مورد موافقت قرار گرفت.

او گفت : به محض تخصیص این اعتبار، اقدامات لازم را برای مرمت این پل انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون میراث فرهنگی استان با بیان اینکه هرساله اعتباراتی برای مرمت پل‌های تاریخی کرمانشاه از جمله پل تاریخی کوچه تخصیص پیدا می‌کند، فزود: این پل را پارسال مرمت کردیم، اما در ماه‌های گذشته متاسفانه دوباره آسیب‌هایی دیده است.

او از تردد وسائط نقلیه سنگین و سبک به عنوان مهمترین معضل و عامل اصلی آسیب دیدگی پل تاریخی کوچه یاد کرد و افزود: پل کوچه یک پل تاریخی است که برای تردد وسائط نقلیه طراحی و ساخته نشده و این تردد‌ها به آن آسیب می‌زند.

اعظمی ادامه داد: تاکنون مکاتبات و مذاکراتی را با اداره کل راهداری استان داشته ایم تا با احداث یک پل دیگر در پایین دست یا بالا دست پل، تردد‌هایی که روی آن می‌شود برداشته شود، اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناظر زیبا آثار تاریخی آثار باستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه تردد از روی پل دسترسی به پنج روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی ممنوع شد. - اخبار استانها -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 85 میلی‌متر بارندگی در شهرستان ثلاث‌باباجانی ثبت شده است اظهار داشت: راه تردد به پنج روستای این شهرستان از روی رودخانه عبور می‌کند و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، سطح پل دسترسی به این روستاها پوشانده شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین هیچ پلی در این شهرستان تخریب نشده و تا زمانی که تراز رودخانه پایین نیاید تردد از این پل‌ها ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: درباره قطعی برق در روستاهای مرزی شهرستان ثلاث‌باباجانی هیچ گزارشی به ما نرسیده است.

یگانه با بیان اینکه در بخشی از شهرستان جوانرود ریزش کوه گزارش و مشکل رفع شد گفت: همچنین حدود 20 متر از آسفالت جاده دسترسی ازگله به دلیل بارش سنگین شسته شده بود که به طور موقت توسط نیروهای راهداری تسطیح شد که در موعد مقرر بازسازی شود.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند