Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@17:50:54 GMT

زمان قرائت سی‌ودومین گزارش تفریغ بودجه

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۱۶۶۱

زمان قرائت سی‌ودومین گزارش تفریغ بودجه

مهرداد بذرپاش برای قرائت گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ مهرماه در مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش برای قرائت گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دیوان محاسبات کشور در حالی برای قرائت سی و دومین گزارش تفریغ بودجه سالانه راهی بهارستان خواهد شد که در اقدامی بی‌سابقه، ارائه این گزارش ۴ ماه زودتر از سررسید قانونی، به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

پیش از این و در ۳۱ شهریورماه سال جاری، با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی و تنی چند از نمایندگان، از گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ رونمایی شده بود.

ارائه زودتر از موعد گزارش تفریغ بودجه از سوی دیوان محاسبات، به دستگاه‌های اجرایی و تقنینی این امکان را می‌دهد تا افزون بر اشراف بیشتر بر نقاط قوت و ضعف بودجه ریزی سالیانه، برنامه‌ریزی مطلوب‌تری را برای ارتقای راندمان عملکردی دستگاه‌های تحت امر، در پیش گرفته و گامی مهم در راستای اصلاح ساختار بودجه بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دیوان محاسبات مهرداد بذرپاش گزارش تفریغ بودجه سال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است