Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:46:07 GMT

ثبت روز بدون فوتی کرونا در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۱۷۶۹

ثبت روز بدون فوتی کرونا در ایلام

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد: ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۶۱ هزار و ۲۱ نفر افزایش یافت و مجموع بهبودیافتگان نیز ۵۹ هزار و ۷۰۲ نفر است.

طی شبانه روز گذشته ۵۷ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان هم اکنون ۱۷۸ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بستری های جدید ۲۳ نفر مربوط به ایلام، ۹ نفر آبدانان، پنج نفر ایوان، سه نفر چرداول، ۹ نفر دره شهر، ۲ نفر دهلران و چهار نفر نیز مربوط به مهران است.

شهرستان های مهران، هلیلان و سیروان در وضعیت آبی، شهرستان های آبدانان، دهلران، دره شهر، بدره، چوار و ملکشاهی و چوار در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از بازداشت عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری‌زاد امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، مأموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، دو نفر با هم درگیر شدند که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر، از محل متواری شد.

وی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود، ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

او با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود، گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده استان ایلام
  • آخرین وضعیت سیلاب در استان ایلام
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • وضعیت تنگه زرانگوش بدره ایلام بعد از بارش های سیل آسا
  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب