Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در بازدید از آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان قزوین، اظهار کرد: فعالیت‌های شما عزیزان برای اطمینان بخشی به مردم در مصرف غذای سالم بسیار مهم و مفید است و لازم است در جامعه اطلاع‌رسانی بیشتری صورت بگیرد تا مردم بدون استرس مواد غذایی که زیر نظر شما مورد آزمایش‌های پیشرفته قرار می‌گیرد را مصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امنیت غذایی مقوله مهم و استراتژیک است، خاطرنشان کرد: امنیت غذایی در تمام دنیا حائز اهمیت است و امروز بحمدالله با پیشرفت‌های علمی و آزمایشگاهی می‌توانیم هر روز شاهد بهبود شرایط بهداشت و سلامت غذایی در استان و کشور باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: امنیت در نظام دینی در تمام بخش‌ها از مسائل دارای اولویت است و امروز فعالیت شما در مسیر تأمین امنیت غذایی، در همین راستا قرار دارد و قدر زحمات شما عزیزان و متخصصان این عرصه را می‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه هدف زندگی رسیدن به رشد و تعالی انسانی است، افزود: انسان نباید صرفاً نگاه مادی به دنیا داشته باشد چرا که هدف اصلی رسیدن به رشد و تعالی انسانی است و سلامتی در تحقق این مهم، بسیار حائز اهمیت است که مجموعه شما نقش مهمی در این راستا دارد.

وی دقت در اعلام نتایج آزمایش‌های مواد غذایی را مهم دانست و گفت: قضاوت در حیطه کاری شما می‌تواند بر روی افکار عمومی، تصمیم‌گیری‌های مسئولان و همچنین حفظ بیت‌المال بسیار تأثیرگذار باشد و الحمدالله با تخصص و امکانات بسیار پیشرفته این مهم با دقت بسیار زیاد در مجموعه شما دنبال می‌شود و انتظار این است که هر روز روند رو به رشد خود را تقویت کنید.

آیت‌الله عابدینی تفکر، طهارت و تقوا را سه عرصه مهم برای گره‌گشایی کارها دانست و اظهار کرد: تفکر، طهارت و تقوا وقتی با یکدیگر همراه می‌شوند، درهای بسته باز می‌شود و توجه به این مهم در پیشبرد اهداف در هر عرصه‌ای ضرورت دارد.

در این مراسم دکتر حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین نیز بیان کرد: آزمایشگاه دامپزشکی قزوین، آزمایشگاه مرجع و منحصر به فرد در کشور است که در کل کشور دو آزمایشگاه وجود دارد که یکی در قزوین و دیگری در مشهد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای این آزمایشگاه شناسایی مواد غذایی سالم از ناسالم است، بیان کرد: در حال حاضر این آزمایشگاه با پالایش مواد غذایی نظیر گوشت و مرغ، سلامت و امنیت غذایی جامعه را تضمین کرده و با اعلام گزارش به مراجع مربوطه، از ورود احتمالی گوشت، مرغ و سایر مواد غذایی نظیر عسل و ماهی ناسالم به بازار جلوگیری می‌کند.

دکتر زینالی عنوان کرد: آزمایشگاه دامپزشکی قزوین استاندارد بالایی دارد و مورد تأیید مراجع بین المللی قرار گرفته است و با پشتوانه آزمایش‌های این مجموعه، محصولات غذایی استان به کشورهای اوراسیا صادر می‌شود.

کد خبر 5324020

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله عابدینی قزوین دامپزشکی بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه هفته ناجا مراسم عزاداری واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد امام رضا ع عکس استانها عزاداری 28 صفر شیوع کرونا استان قزوین امنیت غذایی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  حامد کیخائی سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لادیز به دستگاه سل کانتر با ارزش چهار میلیارد ریال برای ارائه خدمت از جمله تشخیص تالاسمی، کم خونی مادران باردار، انجام آزمایش CBC و عفونت‌های ویروسی تجهیز شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه امکان ارائه خدمات تشخیصی به بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان بخش لادیز فراهم شده است.
کیخائی گفت: امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه لادیز، خدمات آزمایشگاهی، با کیفیتی بهتر از قبل به شهروندان ارائه شود.

دیگر خبرها

  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو