Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نخستین تاریخ رسمی اعلام شده برای برگزاری شصت‎وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد از بیستم تا بیست‌وهشتم شهریورماه ۱۴۰۰ بود که در پی درخواست انجمن ‏ناشران و کتابفروشی‌های صربستان (‏UIKS‏)، انجمن ناشران حرفه‌ای صربستان (‏UPIS‏) و گروه ناشران مستقل این کشور به دلیل وجود بیماری کووید ۱۹ به تعویق افتاد؛ همچنین تاریخ دوم برگزاری این نمایشگاه نیز از دوم تا نهم آبان ماه سال جاری تعیین شده بود که مجددا به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن اطلاعیه منتشرشده از سوی کمیته برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد آمده است: «به دلیل تشدید وضعیت بیماری همه‌گیر کرونا و افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس، شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تاریخ بیست‌وهفتم تا سی‌ویکم اکتبر ۲۰۲۱ برگزار نخواهد شد و این نمایشگاه به تعویق می‌افتد. ما تلاش می‌کنیم هرچه زودتر تاریخ جدید را اعلام کنیم.»

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی‌های لازم را برای حضور در شصت‎وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد انجام داده بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بلگراد موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نمایشگاه بین المللی کتاب المللی کتاب بلگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب