Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری ظهر شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد بازارچه مرزی جزو مصوبات ملی بوده که در صورت اجرای آن شاهد رونق اقتصادی در استان خواهیم بود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در خصوص افزایش قیمت سیمان و محدودیت‌های خرید آن گفت: خرید سیمان از طریق بورس و الزام داشتن کد بورس و عدم خرید مستقیم خریدارهای خرد مطلوب استان نیست زیرا این استان بیش از نیاز تولید سیمان دارد که باید حل این مشکل در سطح ملی مورد پیگیری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با بررسی مشکل حق بیمه رانندگان افزود: تمام تصمیم گیری ها، آئین نامه‌ها و مقررات برای رفاه حال مردم است نه ایجاد مشکل؛ لذا با چنین نگاهی باید تصمیمات درست و منطقی برای رانندگان اتخاذ شود.

قنبری خاطرنشان کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی جهت جدی گرفته شدن بخش خصوصی و کمک به حل مشکلات آنان است زیرا بخش خصوصی موجب تحول اقتصادی کشور می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در انتها همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۹ مهر سالروز سفر پر خیر و برکت رهبری به استان، گفت: تمام مصوبات این سفر از مطالبات به حق مردم استان بوده است.

کد خبر 5324036

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمود قنبری بازارچه مرزی مصوبات دولت بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه هفته ناجا خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری واکسن کرونا مشهد امام رضا ع عکس استانها شیوع کرونا نیروی انتظامی خراسان شمالی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند