Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی بسته‌های لوازم‌التحریر را به دست ۱۱۰ دانش‌آموز در مناطق محروم رسانند.

به گزارش برنا؛،‌ حامدخیرخواهان رئیس مرکزنیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی از اهداء 110 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان خبرداد و گفت: امسال 500 بسته کامل لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی که از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده به مناطق محروم ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لوازم‌التحریر از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است. این مواد از قبیل مداد، پاک‌کن، خودکار، تراش، خط‌کش، کاغذ یادداشت، مداد رنگی، ماژیک و غیره است.

30 تبلت هدیه خیرین به دانش‌آموزان 

به گفته مدیر مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، آموزش مجازی در کشور ما یک سری مسائل و مشکلات دارد و زیرساخت‌های آن فراهم نیست. در روستاها و مناطق محروم و مرزی ما که تعداد زیادی از دانش‌آموزان در این مناطق‌اند، امکان اتصال آنها به شبکه اینترنت وجود ندارد. برخی از خانواده‌ها گوشی هوشمند ندارند. بنابراین در سال جاری حدود 30 تبلت با کمک خیرین برای دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه شده و در اختیارشان قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش مجازی مشکلات اینترنت گوشی هوشمند اینترنت دانش آموزان تبلت مناطق محروم لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد