Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم آلمان ضمن حضور در نشست کابینه دولت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، امنیت این رژیم بخش مهم و مرکزی در همه دولت‌های آلمان است.

به نقل از سایت معا، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در سفر دو روزه خود به اراضی اشغالی در نشست امروز یکشنبه کابینه این رژیم حضور یافت.

بنت از صدراعظم آلمان استقبال کرد و گفت: دوست عزیز اسرائیل به اسرائیل خوش آمدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دوستی مداوم با شما و تعهدتان به اسرائیل قدردانی می‌کنیم. روابط میان آلمان و اسرائیل قوی بود؛ اما در دوره شما بیش از هر زمان دیگر قویتر شد.

وی افزود: روابط بین دو "کشور" به لطف رهبری شما از یک ائتلاف به دوستی واقعی تبدیل شده است. ما انتظار داریم که آن را در زمینه‌های تجاری، علمی، آموزشی، بهداشتی و البته امنیتی تقویت کنیم.

بنت ادامه داد: گاهی اوقات یک رهبر تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند و من فکر می‌کنم رهبری شما راه را برای تعهد مستمر آلمان به امنیت اسرائیل هموار کرده است و ما از آن بسیار قدردانی می‌کنیم.

مرکل نیز در این دیدار گفت، در دوران تصدی، من با همه اعضای دولتم همکاری کردم تا روابط بین کشورها و ملت‌های خود را از طریق رایزنی‌های بین دولتی قوی‌تر و گسترده‌تر کنم.

صدراعظم آلمان همچنین در نشست کابینه رژیم صهیونیستی گفت، آلمان به تعهد خود نسبت به تامین امنیت رژیم صهیونیستی پایبند خواهد بود و این موضعی روشن در دولت آلمان است.

مرکل افزود: می‌خواهیم این روابط پویا باشد. به حل اختلافات میان خود نیز ادامه خواهیم داد. ایجاد روابط بین اسرائیل و آلمان تنها براساس یادبود هولوکاست اشتباه است.

وی مدعی شد، رژیم صهیونیستی تنها طرف در منطقه است که از دموکراسی، حاکمیت قانون و آزادی عقاید برخوردار است و امنیت آن بخشی از منافع ملی آلمان است.

مرکل در این نشست گفت، امنیت رژیم صهیونیستی بخش مهم و مرکزی در هر دولتی خواهد بود که در آلمان تشکیل می‌شود.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان شنبه شب در سفر خداحافظی به اراضی اشغالی وارد شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی صدراعظم آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی امروز دوشنبه بعد از دیداری که در ریاض با همتای آمریکایی داشت، از نزدیکی موعد امضای توافق امنیتی میان این کشور و آمریکا خبر داد.

وی در این باره اعلام کرد: ما در حال حاضر به مراحل نهایی درباره توافق دوجانبه با آمریکا نزدیک شده‌ایم.

این اظهارات درحالی بیان شده است که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، امروز در ریاض گفت: آمریکا و عربستان سعودی طی یک ماه گذشته درباره عادی‌سازی روابط میان ریاض و اسرائیل اقداماتی انجام دادند.

وی افزود: اقدام دوطرفه عربستان و آمریکا در رابطه با پرونده عادی‌سازی روابط با اسرائیل در مراحل پایانی است.

دولت بایدن به هموار کردن مسیر یک توافق بالقوه برای عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد، اما اکثر مقامات آمریکایی آن را یک رویا تلقی می‌کنند.

موانع پیش روی این توافق شامل جنگ در غزه، وابستگی نتانیاهو به شرکای ائتلاف راست افراطی خود و سیاست داخلی آمریکا است. 

سعودی‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که برای پیشبرد عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل، جنگ غزه باید پایان یابد و کابینه این رژیم به یک مسیر غیر قابل بازگشت به سمت راهکار «دو دولتی» متعهد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم